کد خبر: 951287
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه:
در سال ۱۳۹۷ کل آهن اسفنجی تولید شده در کشور شرکت‌های تابعۀ ایمیدرو بالغ‌بر ۲۴ میلیون تن بوده است که سهم گروه فولاد مبارکه فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد سبا و شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از این میزان، تولید به بیش از ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تن است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مختار بخشیان، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، اظهار داشت : سال گذشته، در واحدهای احیا مستقیم ۱ و ۲ شرکت فولاد مبارکه ۷میلیون و ۱۵ هزار تن، در فولاد هرمزگان بیش از یک‌میلیون و ۶۹۱ هزار تن، در مجتمع فولاد سبا یک‌میلیون و ۲۵۱ هزار تن و در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۵۴ هزار تن آهن اسفنجی تولید شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تولید فولاد و نقش آن در اقتصاد کشور، عرضۀ ۷ میلیون و ۵۰ هزار تن انواع محصولات فولادی در برنامۀ سال ۱۳۹۸ شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا قرار گرفته است که این میزان عرضه نسبت‌به مدت مشابه سال قبل ۴٫۶ رشد نشان می‌دهد.
بخشیان در پایان گفت : در بخش تولید کلاف گرم در شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا تولید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول برنامه‌ریزی شده است که رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین در بخش محصولات سرد و پوشش‌دار شرکت فولاد مبارکه نیز تولید یک‌میلیون و ۵۸۰ هزار تن و رشد ۲ درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته است.معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه مصمم‌اند تا همانند سال‌های قبل اهداف شرکت و راهبردهای خردمندانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی در رونق تولید را محقق کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر