کد خبر: 951262
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
سرویس سیاسی جوان آنلاین: خبر انتصاب «آریابرزن محمدی» به عنوان عضو هیئت علمی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اخیراً از سوی برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری منتشر و از طرفی هم گفته شد که پشت این انتصاب، طیفی از استادان وابسته به حزب منحله مشارکت و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و برخی از مدیران ارشد دانشگاه قرار دارند.

گفته می‌شود آریابرزن محمدی در ابتدا قرار بود به عنوان عضو هیئت علمی منصوب شود که گروه مطالعات منطقه‌ای با اکثریت آرا با این مسئله مخالفت کرد و گفته شده تخصص این فرد که در انگلستان هم درس خوانده با نیاز گروه منطبق نبوده و از لحاظ علمی هم سطح پایینی داشته است. آریابرزن محمدی در مدتی که در انگلستان بوده حتی نتوانسته یک کتاب با نام خودش با زبان انگلیسی یا فارسی تألیف کند.

محمدی در مدتی که در انگلستان بود در رسانه‌های جبهه ضد انقلاب فعالیت داشته و یک بار هم در شبکه رها تی وی ادعا کرده که ایران از بسیاری از گروه‌های شیعی حمایت کرده و برای آن‌ها پول و اسلحه فرستاده است.

محمدی در دانشگاه دورهَم و در مرکز مطالعات بین‌المللی و تحت نظارت فردی به نام انوشیروان احتشامی استاد تمام رشته روابط بین‌الملل دانشگاه دورهَم، صاحب کرسی «شیخ ناصر المحمد احمد الصباح»، نخست وزیر پیشین کویت و از اعضای مهم خاندان سلطنتی کویت آموزش دیده است. براساس اطلاعات رسیده این فرد در پایان‌نامه‌اش رسماً به رهبر معظم انقلاب اهانت و ایشان را دیکتاتورتر از حسنی مبارک معرفی کرده است! از طرفی وی در حدود ۴۲ الی ۴۳ سال سن دارد که براساس قانون فردی با این سن بالا را نمی‌شود به عنوان عضوهیئت علمی جذب کرد.



غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
؟؟؟؟!!!!!هخخخخخخخ
عبدالله اللهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
با سلام ، به نرم اینها را در چهار چوب پذ یرش سند 2030 و در امتداد این روشها بررسی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار