کد خبر: 951210
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی فرنگی
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی برای مسابقات آسیایی چین آماده می‌شود که با توجه به اینکه مسابقات امسال بعنوان مهم‌ترین رقابت طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی قزاقستان (گزینشی المپیک) محسوب می‌شود که از این حیث اهمیت بسزایی برخوردار است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: رحیم آبادی عضوشورای فنی کشتی فرنگی درباره شرایط ملی پوشان در آستانه بازی های آسیایی در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: تا آنجا که اطلاع دارم ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می‌برند از دیروز تمرینات مرحله تمرینی ملی پوشان زیر نظر آقای بنا آغاز شده تا ملی پوشان با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.
علی آبادی: برای کسب سکوی قهرمانی آسیا تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها به میدان می‌روندوی افزود: این دوره از مسابقات مهم است، چون به نوعی گزینشی تیم ملی درالمپیک محسوب می‌شود. به هر حال برای ما مهم است که در این دوره بچه‌ها با آمادگی کامل راهی مسابقات شود.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره اینکه لیست تیم ملی با نظر شورای فنی بوده اظهارداشت: شورای فنی هم بر اساس یک سری اصول وقواعد پیش می‌رود. در لیست منتشره برخی از دوستان بر اساس اصول و قواعد ما انتخاب شدند، اما در برخی اوزان با تائید سرمربی انتخاب شدند. تا آنجا که ازصحبت‌های آقای بنا متوجه شدم بیشتر نفرات از دل جام تختی هستند. به نظرم من کادر فنی با آنالیزی که داشته سعی می‌کند برای کسب سکوی قهرمانی تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها را به میدان بفرستد.
رحیم آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: در وهله اول باید سهمیه‌های المپیک را در قزاقستان و مسابقات گزینشی به دست آید و سپس ترکیب نفرات اعزامی تصمیم‌گیری نهایی شود. وی درباره کاندیدا‌ها برای ریاست فدراسیون کشتی گفت: بالاخره همه کسانی که در انتخابات ثبت نام کردند عضوی از خانواده کشتی هستند که برای ما خیلی با ارزش است. همه این افراد خوب هستند و صلاحیت این کار را دارند، نظرم روی همه آن‌ها مثبت است. کسی که می‌خواهد رئیس شود در وهله اول باید یک مدیر مدبر باشد و تمام فکر و ذهنش را درگیر کشتی کند. بی شک همه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن پیشرفت کشتی است. چون ما به غیر از مسابقات آسیایی، المپیک را پیش رو داریم که تمام هدف مان کسب مدال آوری در المپیک است. البته به نظر من درست است که کشتی در حال حاضر راه خودش را می‌رود، اما بهتر است وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف را روشن کند.
عضو شواری فنی کشتی فرنگی درباره اینکه برخی کشتی گیران به راحتی تابعیت کشور ثالث را می‌گیرند و قید کشورشان را می‌زنند اظهار داشت:ببینید این کار اصلا در شان یک یک کشتی گیر ایرانی نیست. اولا این صحیح نیست وقتی کشتی گیری نمی‌تواند به دوبنده تیم ملی برسد، چون کادر فنی یا یک حدیاختیارات دارد و می‌تواند کشتی گیر به اردو دعوت کند. این کشتی گیران سرمایه‌های ملی هستند و باید هر طوری شده حفظ شوند. کشور ما سالهای سال است برای این بچه‌ها سرمایه گذاری کرده پس نباید آن‌ها به خاطر یک سو تفاهم قید مملکت را بزنند.
مرحله ششم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا روز‌های ۲۴ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار