کد خبر: 951194
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی ، خشم انقلابی مردم شهید پرور استان البرز را بر انگیخت و ساکنان این استان سرافراز امروز جمعه با امت حزب الله ایران اسلامی علیه شیطان بزرگ آمریکا یکصدا شدند.

قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان البرز امروز پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه به میدان آمدند و توفنده تر از گذشته علیه آمریکای جنایتکار و تروریست پرور خروشیدند.

اقوام مختلف ایرانی ساکن استان البرز امروز یکصدا شعار های « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، « ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده »، « ما همه برادریم، سپاهیان رهبریم »، « سپاهی و ارتشی ، 2 لشکر الهی »، «آمریکا در چه فکریه ، ایران همه اش سپاهیه» و « ترامپ کمرش شکسته ، سپاه نمیشه خسته » را سردادند.

قشرهای مختلف مردم در کلانشهر کرج مرکز استان البرز از مصلای نماز جمعه تا امامزاده حسن (ع) این کلانشهر راهپیمایی دشمن شکن برگزار کردند و حمایت خود را از فرزندان سپاهی و سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی اعلام داشتند.

راهپیمایان که با خود پلاکاردهایی حمل می کردند، اعلام داشتند که آمریکا به عنوان مسبب اصلی جنایت های جهانی، حامی تروریست های تکفیری و عامل کشتار مردم مظلوم سوریه، عراق ، افغانستان، یمن ، فلسطین، پاکستان و سایر کشورها نمی تواند ملت های آزاده جهان را به تروریست بودن متهم کند.همچنین راهپیمایان به جهانیان متذکر شدند، کسانی که در خط مقدم مبارزه با تروریست های تکفیری و دست پرورده آمریکا و حامیانش در منطقه خاورمیانه هستند و بخش عمده ای از منطقه را از لوث تروریست ها پاکسازی کردند، امروز توسط رئیس جمهورجنایتکار آمریکا ، تروریست معرفی می شوند که این رفتار ترامپ مصداق واقعی حمایت از تروریسم جهانی است.

ساکنان شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، فردیس ، اشتهارد و طالقان استان البرز با برگزاری راهپیمایی با شکوه رفتار خصمانه رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند در مقابل این رفتار احمقانه واکنش نشان دهند.

همچنین قطعنامه سراسری حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور در این راهپیمایی ها قرائت شد که با تکبیر راهپیمایان همراه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار