کد خبر: 951180
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج خبرداد
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از رضایت شهروندان از کیفیت و کمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص جشنواره لاله‌ها و روز فرهنگی کرج، خبر داد.

سید علیرضا موسوی اظهار کرد: برنامه ریزی برای تبلیغات محیطی جشنواره لاله‌ها و روز فرهنگی کرج از چند ماه پیش صورت گرفته بود تا این دو رویداد مهم به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از چند هفته قبل از آغاز جشنواره لاله ها از طریق نصب بنر، بیلبورد، استرابورد، تلویزیون‌های شهری و استندهای تبلیغاتی، در خصوص برگزاری آنها اطلاع رسانی صورت گرفته است.

 موسوی توضیح داد: خوشبختانه صدا و سیما در کنار رسانه های مکتوب، دیجیتال، برخط و مجازی همکاری مناسبی برای اطلاع رسانی در خصوص  زمان و مکان برگزاری جشنواره لاله ها و روز فرهنگی کرج انجام داده است.

این مسئول با اشاره بر برگزاری روز فرهنگی کرج خاطر نشان کرد: دیروز (21 فروردین) شاهد برگزار روز فرهنگی کرج در دل جشنواره لاله ها بودیم که با استقبال زیاد شهروندان مواجه شد.

وی با اشاره به استقرار رادیو جشنواره در باغ لاله های کرج ابراز کرد: با استقرار این رادیو، اتفاقات و برنامه‌های این جشنواره به صورت مستقیم اطلاع رسانی می‌شود و این امر شور و نشاط خاصی به فضای باغ بخشیده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به همکاری رسانه‌ها در انعکاس اخبار جشنواره لاله ها توضیح داد: رسانه ها به عنوان بازوی شهرداری در انعکاس اخبار جشنواره هفتم به خوبی عمل کرده اند که این امر استقبال بیشتر شهروندان از این رویداد را به همراه داشته است.

موسوی تصریح کرد: بدون شک اگر سازوکار تبلیغات برای جشنواره لاله ها به درستی انجام نمی‌شد، امروز شاهد بازدید روزانه 15 هزار نفر ار این جشنواره نبودیم.

وی ادامه داد : خوشبختانه شهروندان از کیفیت و کمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص جشنواره لاله ها رضایت دارند که این نتیجه یک کار جمعی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار کرد: باید از اعضای شورای شهر و شهردار کرج و دستگاهها و ارگانهایی که در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند قدردانی کرد چون تلاش آنها باعث شده جشنواره لاله ها به برندی برای کرج تبدیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار