کد خبر: 951176
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا هر چه جلوتر آمده تمام برنامه‌هایش بر ضد انقلاب اسلامی، به لطف سپاه پاسداران با شکست مواجه شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۲۳ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۱ شعبان، سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)، گفت: این جوان بصیر، شهادت‌طلب، ولایتمدار، مؤمن، بصیر، و رشید اشبه‌الناس به رسول الله(ص) از لحاظ ظاهری و به ویژه از حیث اخلاق و ایمان و بصیرت بود. 
وی با بیان اینکه این روز، روز جوانان نیز هست، ادامه داد: جوانان باید به داشتن چنین الگویی بر خود ببالند و بکوشند که در تراز علی‌اکبر(ع) و در تراز انقلاب اسلامی باشند که توصیه اکید رهبری نیز هست. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، بیان کرد: امروز نقش اساسی و مکتبی ارتش تحت منویات رهبری مشهود است و ارتشی همچنان مقتدر، مقاوم، بصیر، اهل عمل، و مؤمن در اوج بالندگی قرار دارد و هیچ ارتشی در جهان، همانند ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست. 
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر نقش سازمانی ارتش در کشور، یادآوری کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش یک نقش سازمانی دارد و موظف است در همه عرصه‌ها حضور داشته و نقش آفرینی کند و حافظ و نگهبان ارزش‌های انقلاب باشد. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به درخشش‌های سپاه در تمام سال‌های انقلاب، گفت: دشمن با مشاهده نقش‌آفرینی سازنده سپاه به این نهاد انقلابی و مردمی متعرض شده و این تعرض، تعرض به قانون اساسی و تمامیت ارضی مملکت و محکوم است. 
وی با بیان اینکه این تعرض‌ها از سوی آمریکا مسئله تازه‌ای نیست، بیان کرد: آمریکا همواره به دنبال شانتاژ‌بازی و روحیه‌بخشی و به خیال خود، حفظ هوادارانش در منطقه است، ضمن اینکه آمریکا هر چه جلوتر آمده تمام برنامه‌هایش بر ضد انقلاب اسلامی، به لطف سپاه پاسداران با شکست مواجه شده است. 
امام جمعه شهرکرد در خصوص اقدامات هوشمندانه سپاه در طول عمر چهل ساله انقلاب که عصبانیت آمریکا و ایادی او را به دنبال داشته، گفت: دفع فتنه‌هایی چون فتنه ۷۸ و فتنه ۸۷، طرح تجزیه کشور، دسیسه‌های دشمن در منطقه، تحریم‌های ظالمانه و جنگ نرم همواره با پیش‌گامی سپاه با شکست مواجه شده‌اند. 
وی ادامه داد: نقش سپاه در عرصه‌ها درخشان و قابل توجه است که پروژه‌های نفتی، پالایشگاه‌ها، امنیت داخلی، اقتصاد مقاومتی و ... از موارد درخشان عملکرد سپاه است ضمن اینکه، سپاه قدس همچنان مقتدرانه در حال گسترش و نقش‌آفرینی در منطقه است. 
حجت‌الاسلام نکونام تأکید کرد: امروز سپاه مقتدر است و در متن انقلاب قرار دارد و می‌بینیم که به دنبال تعرض اخیر آمریکا محبت نسبت به سپاه اوج می‌زند و همگان با یگانگی و وحدت از این نهاد مردمی و انقلابی جانانه دفاع کردند همچنان‌که امروز هم بعد از اقامه نماز جمعه، با مشت‌های گره کرده و حرکت توپنده حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان خواهیم داد. 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به بارندگی ‌های اخیر، به مشکلات مناطق آسیب‌دیده از سیل اشاره کرد و افزود: در سفر اخیر به منطقه موگویی از نزدیک شاهد مشکلات بودم که اقدامات سریع و بلند مدت برای کمک به آسیب‌دیدگان این منطقه و سایر مناطق، لازم و ضروری است. 
وی با اشاره به اقداماتی که باید در موگویی انجام شود، گفت: بازگشایی فوری گردنه موگویی و عسل‌کشان، تأمین ماشین‌آلات و ابزار امدادرسانی، اتصال برق منطقه و ارتباطات ثابت و سیار از اقدامات فوری برای این منطقه است ضمن اینکه، مشکل گردنه‌عسل کشان باید برای همیشه رفع شود. 
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر ضرورت شکرگزاری برای بارش‌های اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز دو سوم سد زاینده‌رود خالی از آب است وظیفه همگان در استان و استان همجوار مدیریت صحیح سد و پرهیز از مصرف بی‌رویه و جلوگیری از هدر رفت آب است پس باید از خروجی‌های غیر ضروری آب جلوگیری شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر