کد خبر: 951171
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کار سخت یووه مقابل آژاکس در بازی برگشت
با پیروزی بارسلون برابر منچستریونایتد در اولدترافورد و تساوی امیدوارکننده یوونتوس مقابل آژاکس در زمین این تیم حالا بارسا و یووه امیدوارند در دیدار‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی در خانه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
فريدون حسن
سرویس ورزش جوان آنلاین: چهارشنبه شب جدال بارسا و منچستر با گل به خودی شیاطین سرخ توسط لوک‌شاو به سود کاتالان‌ها تمام شد تا والورده با خیال راحت منچستر را ترک کند و سولسشیر همچنان به وقوع یک معجزه مانند دور یک هشتم نهایی امیدوار باشد. بارسا پیروز شد، اما مصدومیت لیونل مسی بزرگ‌ترین دغدغه آبی و اناری‌هاست، هر چند اعلام شده است او به بازی برگشت می‌رسد. والورده بعد از پایان بازی گفت: «پیروزی در اولدترافورد دشوار بود، یک بازی سخت را بردیم، هر چند در مجموع تیم برتر میدان بودیم. مسی هم پس از ضربه‌ای که به بینی‌اش خورد، شرایط متفاوتی پیدا کرد. باید آزمایشات پزشکی روی او انجام شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. خون مردگی روی بینی او قابل توجه است.»
سولسشیر سرمربی منچستر هم با بیان اینکه تیمش به رغم شکست خوب بازی کرده است، گفت: «در برابر بارسا نظم تیمی خودمان را حفظ کردیم و روی همین مسئله معتقدم در بازی برگشت هم شانس خواهیم داشت. هر چند بازی را خوب شروع نکردیم و گل خوردیم، اما در ادامه به وضعیت مسلط شدیم و پا به پای بارسا پیش آمدیم و حتی برخی لحظات تیم برتر میدان بودیم.»، اما دومین بازی حساس چهارشنبه شب در هلند بین دو تیم آژاکس و یوونتوس انجام شد که یووه به لطف درخشش فوق ستاره پرتغالی خود کریستیانو رونالدو یک تساوی ارزشمند به دست آورد تا تقریباً بابت بازی برگشت خیالش راحت باشد. رونالدو در دقیقه ۴۵ و داوید نرس در ابتدای نیمه دوم برای دو تیم گل زدند. آلگری سرمربی یووه بعد از به دست آوردن این نتیجه گفت: «می‌دانستیم آژاکس در فضا‌های کوچک عملکرد بسیار خوبی دارد، آن‌ها فوق‌العاده کار کردند و ما به اندازه کافی قادر به خلق موقعیت روی دروازه نشدیم. با شروع نیمه دوم هم خیلی زود گل خوردیم و همین اعتماد به نفس بیشتری به آژاکس داد. من از نمایش تیمم چندان راضی نیستم و بر این باورم که در بازی برگشت کار سختی پیش‌رو داریم.» اریک تن هاگ سرمربی آژاکس هم با وجود از دست دادن فرصت پیروزی در زمین خودی امیدوار است که بتواند در زمین یووه نتیجه لازم را کسب و به مرحله بعدی صعود کند. او بیان کرد: «ما فوق‌العاده ظاهر شدیم ولی اگر بخواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید در بازی برگشت تلاش زیادی داشته باشیم. از این بازی درس می‌گیریم و آن را الگوی خود قرار می‌دهیم. اگر به خودمان اطمینان صددرصدی داشته باشیم در زمین یووه هم می‌توانیم نتیجه بگیریم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار