کد خبر: 951135
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
پیروزی بزرگ استقلال برابر سپاهان
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی با پیروزی آبی‌ها به پایان رسید که «پاتوسی» این بار در دقیقه ۹۷ فرشته نجات شفر و خوشحالی آبی‌ها شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز جمعه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های تهران به پایان رسید.
در این بازی که از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد، استقلال باوجود اینکه در این بازی میهمان بود، نیمه نخست را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست گرفت. ضربه ایسما در دقیقه ۷ یکی از موقعیت‌های آبی پوشان بود که توسط پیام نیازمند دروازه بان سپاهان مهار شد.

بعد از ۱۵ دقیقه این سپاهان بود که چهره هجومی تری گرفت و روی دروازه استقلال موقعیت‌هایی خلق کرد. همانند مسابقات گذشته، اکثر توپ‌های سپاهان به کی روش استنلی مهاجم این تیم ختم می‌شد.

در دقیقه ۱۹، کی روش استنلی این شانس را داشت که با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کند، اما این مهاجم به توپ ارسالی مهرداد محمدی نرسید. در دقیقه ۲۱ کی روش یک بار دیگر صاحب فرصت شد، ولی ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

بازی در این نیمه تحت تأثیر بارندگی قبل از مسابقه و لغزندگی زمین قرار داشت به طوری که اکثر بازیکنان روی زمین لیز می‌خوردند.

در دقیقه ۲۴ هم ولادیمیر کومان هافبک مجارستانی سپاهان شوت محکمی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال زد که حسین حسینی گلر آبی‌ها توپ را به کرنر فرستاد.

استقلال در دقیقه ۲۹ روی شوت پاتوسی این فرصت را داشت که به گل اول برسد، ولی توپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم هم دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند که مهمترین صحنه را در دقیقه ۷۳ گادوین منشأ رقم زد. در این صحنه پیشروی پاتوسی موقعیت را برای منشأ فراهم کرد که او با یک چرخش زیبا توپ را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد که پیام نیازمند با واکنشی زیبا این توپ را به کرنر فرستاد.

در حالی که استقلال در این دقایق فشار زیادی را روی دروازه سپاهان وارد کرد توقف بازی و ورود دو تماشاگر به زمین کمی از عطش آبی‌ها کم کرد. با این حال ۱۵ دقیقه پایانی بازی از حساسیت بیشتری برخوردار شد و هر دو تیم همچنان برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه‌ها پی ریزی کردند.

در دقیقه ۸۰ سجاد شهباززاده می‌توانست با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند، اما ضربه او در حالتی نامتعادل از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۶ استقلال از روی ارسال کرنر توسط پاتوسی و با ضربه سر علی کریمی دروازه سپاهان را باز کرد، اما داور بازی این گل را به دلیل خطای بازیکنان استقلال روی حریف مردود اعلام کرد. همین موضوع باعث اعتراض وینفرد شفر شد. آبی‌ها اعتقاد داشتند که در این صحنه مرتکب خطایی نشده‌اند و داور اشتباه کرده است.

در دقیقه ۸۸ این سپاهان بود که فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشت، اما رشادت سیدحسین حسینی اجازه نداد خالد شفیعی به توپ برسد و با ضربه سر دروازه را باز کند.

برای این دیدار ۷ دقیقه وقت اضافه اعلام شد که روند هجومی دو تیم ادامه داشت که سهم استقلال در حمله سمت دروازه میزبان بیشتر بود. در دقیقه ۹۴ استقلال می‌توانست به گل برتری برسد، اما ضربه سر مرتضی تبریزی را پیام نیازمند به زیبایی مهار کرد تا دروازه اش باز نشود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار