کد خبر: 951129
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر اراک خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: تا یک ماه آینده سامانه «عیان» با هدف شفاف سازی امورات شهرداری اراک فعال می‌شود و این مهم در دستور کار شهردار جدید قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: تا یک ماه آینده سامانه «عیان» با هدف شفاف سازی امورات شهرداری اراک فعال می‌شود و این مهم در دستور کار شهردار جدید قرار دارد.

کاوه فلک افلاکی در آئین تکریم و معارفه شهردار اراک و رونمایی از سرود اراک که در فرهنگسرای شهر صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: سامانه «عیان» شهرداری اراک با هدف شفاف‌سازی در حوزه‌های معاملات، قراردادها، مسائل حقوقی شهری، برای رؤیت مردم اراک راه اندازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: شورای اسلامی پنجم اراک با اعتقاد به قانونمندی و مبارزه با هرگونه فساد در فضای شهرداری و پیشگیری از هرگونه فساد مالی کارها را دنبال می‌کند.

فلک افلاکی افزود: ستاد عالی درآمد شورا در شهرداری به طور هفتگی درآمد شهرداری را رصد می‌کند تا در این خصوص پیشگیری‌های لازم اعمال شود. همچنین شورای پنجم در حوزه جذب و جلب سرمایه گذار با بخش خصوصی داخلی و خارجی برای توسعه مدیریت شهری رایزنی‌های مفید انجام داده و پیگیر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان داشت: شورای پنجم پس از فراز و نشیب‌های بسیار در مورد انتخاب شهردار جدید پس از اعمال منع قانون به کار گیری بازنشستگان و نشست‌های متعدد، سرانجام محمد کریم شفیعی را به عنوان شهردار معرفی کرد که پس از تأیید وزارت کشور با ابلاغ وزیر به عنوان شهردار جدید اراک معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم با توجه به شناختی که از مهارت و تجربه شهردار جدید دارد، تمام قد از وی حمایت می‌کند و از سوی دیگر از شهردار جدید هم انتظاراتی داریم که از انتظارات خود کوتاه نمی آییم و امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر، شهردار در راستای توسعه شهری تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: این شورا هرگز بر اساس دیدگاه سیاسی خود حرکت نکرده بلکه مصلحت توسعه شهری و مطالبات مردم را مدنظر قرار داده است و بر اساس این روش همچنان پیش می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر