کد خبر: 951125
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
سپیدرود رشت در دیداری جذاب توانست تراکتورسازی تبریز را سه بر یک شکست دهد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، سپیدرود رشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک سپیدرود به پایان رسید.

برای سپیدرود در این دیدار بایرامی در دقایق ۲ و ۶۶ و میثم فردوسی در دقیقه ۳۳ گلزنی کردند و تک گل تراکتورسای را مسعود شجاعی در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

در آغاز نیمه نخست اشتباه عجیب محسن فروزان سپیدرود رشت را به گل رساند. در دقیقه ۲ پاس رو به عقب سلیمی برای فروزان با اشتباه این دروازه‌بان همراه بود و در ادامه توپ به بایرامی رسید و این بازیکن با ضربه پای چپ دروازه حریف تبریزی را باز کرد.

با گذشت زمان سفیدپوشان تراکتورسازی با طراحی حملاتی سعی داشتند گل خورده را جبران کنند که روی یکی از همین فرصت‌ها در دقیقه ۲۳ مسعود شجاعی با نفوذ از سمت راست از غفلت صادقی استفاده کرد و با یک ضربه چیپ زیبا گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

اما این پایان کار در نیمه نخست نبود چراکه در دقیقه ۲۶ تراکتوری‌ها روی ارسال اشکان دژاگه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آوردند، اما ضربه سر سلیمی با برخورد به تیرک دروازه، به گل تبدیل نشد. در ادامه در دقیقه ۳۳ فشار قرمز پوشان سپیدرود باز هم جواب داد و اینبار میثم فردوسی با در اختیار گرفتن توپ، شوت زیبایی را روانه دروازه کرد و گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. با این گل سپیدرود دو بریک نیمه نخست را به سود خود به پایان برد.

با آغاز نیمه دوم بازی، قرمزپوشان سپیدرود باز هم با عملکرد خوب خود و ایجاد موقعیت، دروازه حریف نام‌دار خود را باز کردند. این بار حسین شنانی در دقیقه ۶۶ با عبور از محمد طیبی، با فروزان تک به تک شد و با شوت پای راست دروازه تراکتورسازی را هدف قرار داد و در ادامه اشتباه عجیب فروزان در مهار توپ، بایرامی را در فرصت گلزنی قرار داد تا این بازیکن سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۵+۹۰ جواد آقایی‌پور از تیم سپیدرود اخراج شد و شاگردان دست نشان ده نفره بازی را دنبال کردند.

با این نتیجه تراکتورسازی ۴۹ امتیازی باقی ماند و سپیدرود ۱۸ امتیازی شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار