کد خبر: 951089
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به همت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری انجام شد:
چند تن از هنرمندان مطرح و فرهیخته سینما و تئاتر با حضور در شهرستان اسلامشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در نشستی با این هنرمندان اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر دارای هنرمندان فرهیخته‌ای در زمینه های: نویسندگی، فیلمنامه نویسی، بازیگری، موسیقی، تئاتر و غیره است که متاسفانه همگی آنها نتوانسته‌اند خودشان را به خوبی مطرح سازند.

 وی افزود: برخی از هنرمندان اسلامشهری جزء افراد سرشناس و مطرح کشور در زمینه‌های مختلف هنری بوده و خوش درخشیده اند.

 فرماندار اسلامشهر با اشاره به پتانسیلهای فراوان مردم اسلامشهر در خلق آثار هنری و صنایع دستی  گفت: برخی از آثار هنرهای دستی بانوان اسلامشهر در کشور همتا و نظیر ندارد، اما به دلیل ناشناخته بودن در بازار کشور جایی برای آن نیست و ما در اسلامشهر به دنبال شناساندن و مطرح ساختن این آثار نفیس در کشور و حتی بازار جهانی و فروش آنها هستیم .

مرسل پور در پایان به آثار و اماکن تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر دارای چندین آثار تاریخی و باستانی است که حتی در استان تهران هم ناشناخته مانده و تمامی مسئولان شهرستان درصدد شناسایی این اماکن تاریخی و باستانی و معرفی هنرمندان، نخبگان و فرهیختگان اسلامشهر به دنیا هستند .

گفتنی است جمشید جهانزاده بازیگر سینما و تئاتر و محمد بنایی کارگردان و تهیه‌کننده مطرح سینما و تئاتر ضمن بازدید از پایگاه های جمع آوری کمک ها ی مردم اسلام شهر در نقاط مختلف شهرستان برای مناطق سیل زده در جمع آوری و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر و آسیب  چند استان کشور مردم این شهرستان را همراهی نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر