کد خبر: 951072
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
حمیدرضا حاجی‌بابایی:
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه وزارت خارجه باید محوریت اروپا را تغییر داده و به سمت کشورهای دیگر به ویژه شرق برود، گفت: متأسفانه وزارت خارجه ما همه تخم مرغ‌ها را در سبد اروپا گذاشته است!
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی، اظهار داشت: دیپلماسی اقتصادی ما باید تقویت و تمام توان وزارت خارجه به کار گرفته شود تا بتوانیم در شرایط تحریم ارتباطمان با کشور‌های دنیا به ویژه چین، هند، عراق و آمریکای لاتین را افزایش دهیم چرا که از گور آمریکا و اروپا برای ما چیزی در نمی‌آید.

وی با بیان اینکه وزارت خارجه باید محوریت اروپا را تغییر داده و به سمت کشور‌های دیگر به ویژه شرق برود، ادامه داد: متأسفانه وزارت خارجه ما همه تخم مرغ‌ها را در سبد اروپا گذاشته است و آن‌ها هم می‌گویند که در قبال یک لقمه نان از شما CFT و پالرمو را می‌خواهیم!

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه این مسئله نشان‌دهنده اشتباه استراتژیک ماست نه مشکل اروپا، تصریح کرد: ما نباید همه ظرفیت‌های خود را در اختیار اروپایی‌ها و ارتباط با آنان بگذاریم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه کشورهایی، چون چین و روسیه گله‌مندند که چرا هر زمان که ارتباط ایران با غرب کاهش می‌یابد به سراغ آنان می‌رویم، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که قدرت منطقه‌ای، اقتصاد و اقتدار ما را تأمین می‌کند و باید ارتباطمان با آن را تقویت کنیم.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
مجلس = موتور پیشران انقلاب در گام دوم
به منظور خنثی نمودن اقدامات خباثت آمیز دولت امریکا و حامیان داخلی و خارجی آن برای ایجاد فاصله ومقابل هم قراردادن مردم و نظام در سال۹۸- موج سواری وباج خواهی ، می بایستی قوای کشور و در رآس آن نمایندگان ولایتمدار مجلس شورای اسلامی وظایف نظارتی و تقنینی خود را هرچه سریعتر در دفاع از کشور،انقلاب ، مردم و اقشار ضعیف جامعه نسبت به مطالبات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، بعنوان موتور پیشران کشور در گام دوم انقلاب- سال رونق تولید در ارائه و تصویب لوایح ضد آمریکایی،مقابله با جریانهای نفوذی شامل مدیران و مسئولین دوتابعیتی ،اصلاح ساختار اقتصادی،اصلاح نظام بانکی ، ایجاد شفافیت در ارکان اقتصادی کشور برای مبارزه با فساد و میدان دادن به جوانان صالح،صادق، متخصص ،پاسخگو، با انگیزه و انقلابی و جایگزین نمودن ایشان با افراد بی رمق،خسته،از راه برگشته ... به منظور بازسازی اعتماد و ایجاد امید و نشاط بین مردم و دمیدن خونی تازه به رگهای انقلاب اجرایی نمایند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار