کد خبر: 951063
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و تا روز یکشنبه فعال خواهد بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: احد وظیفه در گفت: وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و تا روز یکشنبه فعال خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: در روز شنبه در استان‌های مازندران، گلستان، بوشهر، فارس، غرب و جنوب کرمان، هرمزگان، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان با بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق رو به رو خواهیم بود.

وظیفه در ادامه بیان کرد: در روز یکشنبه نیز با رگبار و رعد و برق و بارش باران درنیمه شرقی مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه شرقی فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و غرب و جنوب کرمان مواجهه خواهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: شدت بارش‌ها در شرق مازندران و گلستان از بعد از ظهر شنبه تا صبح دوشنبه به ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر خواهد رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: به دلیل بالا رفتن دما در چند روز گذشته با افزایش ذوب برف رو به رو خواهیم شد که باعث افزایش شدت جریان آب در نهر‌ها و رودخانه‌های منطقه خواهد شد لذا مدیریت بحران اقدامات لازم را جهت جلوگیری از بروز حادثه اتخاذ کنند.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار