کد خبر: 951032
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی گفت::بروز تحریم سپاه نباید در ذهن ما خللی ایجاد نماید چرا که نظام با قدرت پیش می‌رود و با همین توان تحریم‌ها را پشت سرخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دكتر عباس رضايي اظهارداشت: دشمنان درصدد ايجاد تلخ كامي براي مردم ايران و افزايش تحريم هاي ناجوانمردانه و تروريست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند ولي بايد بدانند كه اين تحريم ها خللي در اراده مردم و مسئولين ايجاد نخواهد كرد.
 به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دكتر عباس رضايي در گردهمايي فرمانداران استان كه با حضور معاونين استانداري برگزار گرديد، ضمن تبريك اعياد شعبانيه، اظهارداشت: سال 98 با رحمت الهي و بارش هاي خوب آغاز گرديد و اميدواريم كه با تفضل خداوند متعال  بتوانيم سال جديد را بخوبي پشت سربگذاريم.
استانداراصفهان با بيان اينكه دشمنان درصدد ايجاد تلخ كامي براي مردم شريف ايران و تحريم هاي ناجوانمردانه و تروريست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند، افزود: بروز اين مسائل نبايد در ذهن ما خللي ايجاد نمايد چرا كه نظام با قدرت پيش مي رود و با همين توان تحريم ها را پشت سرخواهيم گذاشت .
عباس رضايي بر واقع گرايي همه ي مديران تاكيد كرد و افزود: بايد حقايق موجود را پذيرفت و بدانيم كه برجام دستاوردهاي زيادي براي كشور داشت ولي امروز تحريم ها شدت گرفته است و در حال حاضر با توجه به سيل اخير در كشور و انتظارات بحق مردم، بايستي تلاشها مضاعف گردد.
رضايي با بيان اينكه همه ي مديران از دولت انتظار كمك دارند، افزود: بايد از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود استفاده بهينه شود و با درك موقعيت كشور و شرايط دولت نسبت به رفع مشكلات اقدام كنيم.
استاندار اصفهان به فرمانداران تاكيد كرد: بايد از ظرفيت هاي شهرستان ها براي رفع مشكلات استفاده بهينه شود و با دعوت از سرمايه گذاران در راستاي رونق توليد گام برداشت.
*كمك هاي مردمي به سيل زدگان بايد جهت دهي شود
وي به سيل اخير در برخي استان ها اشاره كرد و اظهارداشت: بايد مسيرهاي سيل شناسايي گردد و با پاك سازي مسيل ها از طريق دستگاه هاي ذيربط تدبير لازم براي پيشگيري از بحران انديشيده شود.
استاندار اصفهان با بيان اينكه فرمانداران بايد با مذاكره با شركت هاي بيمه و جهادكشاورزي؛ مردم را نسبت به بيمه باغات و زمين هاي كشاورزي تشويق نمايند، افزود: فرمانداران بايد اين امر را در دستور كار جدي خود قرار دهند.
رضايي با اشاره به تدين و نوعدوستي مردم شريف استان در كمك به سيل زدگان، اظهارداشت: با توجه به  كمك هاي خوب مردمي بايستي توزيع اين كمك ها در مناطق سيل زده به نحو مطلوب صورت پذيرد و تدبير لازم در اين خصوص انجام شود.
*مديران و فرمانداران بايد همدلي، ساده زيستي و مردمي بودن را سرلوحه كار خود قرار دهند
وي با تاكيد بر اينكه مديران بايد الگو باشند، افزود: مديران و فرمانداران بايد همدلي، هماهنگي و ساده زيستي و مردمي بودن را سرلوحه كار خود قرار دهند.
رضايي خاطر نشان كرد: مردم ولي نعمتان ما هستند و بايد با احترام و محبت به آن ها برخورد شود چرا كه ذخيره و توشه خوبي براي همه ما مي باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار