کد خبر: 951031
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
استاندار اصفهان:
در دیدار مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن کشور خواستار حمایت این بانک از صنعتگران در جهت رونق تولید و افزایش اشتغال شد.

دكتر عباس رضايي اظهارداشت: تحقق شعار رونق توليد نيازمند همدلي و همكاري و همفكري مديران؛ مديران عامل بانك ها و صنعتگران در سطح كشور است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دكتر عباس رضايي در ديدار با مديرعامل و رئيس هيأت مديره بانك صنعت و معدن كشور، اظهارداشت: با توجه به نامگذاري امسال به نام رونق توليد، عملي و اجرايي كردن اين شعار نيازمند همدلي و همكاري و همفكري مديران در سطح كشور هستيم.
استاندار اصفهان با بيان اينكه واحدهاي مختلف توليدي نيازمند تسهيلات بيشتر ريالي و ارزي براي رونق توليد هستند،  افزود: براي تحقق اين امر بايد هماهنگي لازم با مديران عامل بانك ها صورت گيرد.
عباس رضايي افزود: براي رونق و توسعه واحدهاي توليدي و حفظ اشتغال بايد با همكاري مديران عامل بانك ها در جهت هم افزايي بيشتر گام برداريم و با ديد مثبت مديرعامل بانك صنعت و معدن اميدواريم كه بتوانيم در جهت توسعه اشتغال قدم برداريم.
وي با بيان اينكه واحدهاي توليدي نيازمند تسهيلات و سرمايه گذاري هستند تا بتوانند به اهداف خود در رونق توليد دست يابند، افزود: لازم است كه مديرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به استان با صنعتگران و صاحبان كارخانه ها ديدار داشته باشد و از نزديك با مشكلات آن ها آشنا شود تا هم افزايي لازم در جهت رفع مشكلات صورت گيرد.
استاندار اصفهان ضمن ارائه گزارشي از اقدامات و ادادرساني استان اصفهان به استان هاي سيل زده، اصفهان را پيشتاز در امدادرساني به اين مناطق برشمرد.
مديرعامل و رئيس هيأت مديره بانك صنعت و معدن كشور نيز در اين ديدار با اشاره به تفويض اختيارات صورت گرفته به مديران عامل بانك هاي استاني، اظهارداشت: با نظر استاندار اصفهان تلاش خواهيم كرد كه اين اختيارات بيشتر شود  و قطعا اين امر در دستور كار قرار خواهد گرفت.
وي با اشاره به افزايش قيمت ها، اظهارداشت: تاكيد استاندار اصفهان مبني بر افزايش تسهيلات در گردش واحدهاي صنعتي در اولويت اين بانك قرار خواهد گرفت تا مشكل تامين مواد اوليه براي واحدهاي توليدي ايجاد نشود.
مهري با بيان اينكه بانك صنعت و معدن از  طرح هاي توسعه اي كه داراي اشتغال و ارزش افزوده بالا هستند حمايت خواهد كرد، افزود:  با هماهنگي صورت گرفته امروز با صنعتگران استان ديدار خواهيم داشت كه در جريان مشكلات قرار بگيريم.
مديرعامل و رئيس هيأت مديره بانك صنعت و معدن كشور همچنين اظهارداشت: از ابتداي دولت تدبير و اميد 57 طرح بزرگ و متوسط در استان اصفهان توسط بانك صنعت و معدن تامين اعتبار شده است و در سال گذشته 900 ميليارد تومان سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي استان پرداخت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار