کد خبر: 951029
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی دروغین فروش بلیط کنسرت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي بيان داشت : در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي در يكي از سايت هاي واسطه گر با ترفند فروش بليط کنسرت، اقدام به دريافت وجه و رزرو تلفني مي نمايد و در نهايت هيچ‌گونه خدماتي ارائه نمي دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: در روند رسيدگي به پرونده مشخص شد که متهم با استفاده از اين ترفند به ازاي هر درخواست مبلغ یک ميليون ريال دريافت مي‌کرد که در نهايت مشخص شد تاکنون مبلغ 35 ميليون ريال از اين طريق از شهروندان کلاهبرداري کرده است.
اين مقام انتظامی عنوان داشت: با استفاده از اقدامات تخصصی، متهم مورد نظر پرونده شناسايي و با دستور مقام قضائي دستگیر شد.
سرهنگ مرتضوي در پايان به شهروندان توصيه کرد: بسياري از صفحات و تبليغاتي که بدون مجوز فعاليت در سايت هاي واسطه گر يا شبکه‌هاي اجتماعي با عناويني مانند فروش بليط نيم بها، تخفيف دار لحظه آخري اقدام به دريافت وجه مي نمايند کلاهبرداري بوده و شهروندان بايد صرفا از طريق شرکت‌هاي مربوطه و نمايندگان فروش آنها درخواست خدمات کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار