کد خبر: 951000
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۶
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت سارقان حرفه‌ای که به ۹۰ خانه در شهرستان‌های کرج، تهران و سمنان دستبرد زده‌اند، خبر داد.
 سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان کرجی مبنی بر سرقت منزل به روش «تخریب در» موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان با دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۷ که پلاک آن‌ها مخدوش شده بود با پوشاندن چهره اقدام به سرقت می‌کنند. سرهنگ نادربیگی ادامه داد: در نهایت، در اواسط فروردین سال جاری، مخفیگاه متهم اصلی در محمدشهر کرج شناسایی و به همراه یکی از همدستانش دستگیر و یک دستگاه خودروی سمند نیز توقیف شد. وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم مسروقه، طلا، اشیای زینتی و قیمتی به ارزش ۴ میلیارد تومان کشف شد. سرهنگ نادر بیگی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۹۰ فقره سرقت از منازل با تشکیل یک باند سه نفره در سطح شهر کرج و حومه، استان تهران و سمنان اعتراف کردند که با راهنمایی متهمان و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان، همدست آن‌ها نیز دستگیر شد. سرهنگ نادربیگی افزود: تاکنون ۴۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد. رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد اعضای باند مذکور در سراسر کشور، دادستان شهرستان کرج دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را صادر کرد تا چنانچه شهروندان از سوی این افراد یا به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
3
0
شما که نوشتید صورتشون را میپوشوندن، پس چطوری مردم باید بشناسنشون؟؟!! ضمن اینکه مگه وقتی صاحبخونه حضور داشته میرفتن که الان آبروششون را اینطوری بردید و با سر و صورت باز عکسشون را پخش کردید؟ ... این بیچاره ها گیر افتادن . آبروشون رفته ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار