کد خبر: 950974
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
راهپیمایی مردمی حمایت از سپاه، این هفته در میعادگاه‌های نماز جمعه
در واکنش به اقدام ماجراجویانه دولت امریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های به اصطلاح تروریستی که با حمایت‌های گسترده داخلی و خارجی از سپاه همراه شده است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی گسترده مردمی در میعادگاه‌های این هفته نماز جمعه خبر داد.
سرویس سیاست جوان آنلاین:  رئیس جمهور بار دیگر اقدام دولت امریکا را سبب افزایش عشق و علاقه مردم به سپاه ارزیابی و محمد جواد ظریف به ستاد فرماندهی کل سپاه رفت و با فرماندهان ارشد سپاه دیدار کرد. رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت با تأکید بر اینکه هیچ‌کس این اقدام امریکا را در تاریخ قبول نکرده و به آن اعتنایی نمی‌کند، موضوع واگذاری بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی و اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی را اقدام احمقانه و بی خردانه امریکا برای حمایت از یک گروه جنایتکار در سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت: سپاه مدافع آزادی در منطقه و در رأس مبارزه با تروریسم است. روحانی با بیان اینکه برای ملت ایران به خوبی روشن است که هدف امریکایی‌ها از این اقدام چه بوده است، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی این موضع را به صراحت مطرح کرد که این اقدام امریکا به درخواست آن‌ها صورت گرفته و به عبارتی همه جنایت‌ها و اقدامات خلاف امریکا برای این بوده که یک نفر در سرزمین اشغالی در انتخابات به پیروزی برسد.

امروز زمان خدمت به مردم است
روحانی ادامه داد: باید در این شرایط پیوستگی، همبستگی و انسجام را بیش از گذشته تقویت کنیم، امروز زمان گله‌گذاری، جناح‌ها و گروه‌ها از یکدیگر نیست و زمانی است که باید همه در صف واحد و مستحکم قرار بگیریم تا کسی نتواند در این صف رخنه ایجاد کند و در برابر توطئه امریکایی‌ها ایستاده و از مشکلات به خوبی عبور کنیم. وظیفه ما رسیدگی سریع و آنی به مسائل و مشکلات مردم است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

رابطه بین سپاه و مردم همواره صمیمی است
رئیس جمهور خطاب به دولتمردان امریکا، گفت: اگر با این اقدام به دنبال ایجاد اختلاف در ایران هستید، اشتباه می‌کنید؛ بدانید که بین سپاه و مردم همواره یک رابطه صمیمی بوده است و مردم هیچ‌گاه فداکاری و ایثار‌های ۴۰ ساله این نیرو‌ها را فراموش نخواهند کرد. جایگاه سپاه و عشق و علاقه مردم به نیرو‌های مسلح و مدافع کشور، مطمئناً امروز با این اقدام بیشتر از گذشته شده است. روحانی ادامه داد: دشمنان در رسیدن به اهداف خود در منطقه با شکست مواجه شدند و می‌دانند که در این شکست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و از این بابت عصبانی هستند و به خاطر همین دست به اقدامات نابخردانه می‌زنند.
رئیس دولت دوازدهم اقدام امریکا را حرکتی شعاری، تبلیغاتی و سیاسی برشمرد و تصریح کرد: امریکا در طول ۴۰ سال گذشته با همه توان در ضدیت و دشمنی با ایران بوده و امروز هم با پررویی بیشتر در این مسیر قرار دارد و همواره علیه سپاه تلاش کرده است و امروز هیچ اقدام جدیدی برکار‌های گذشته آن‌ها اضافه نشده است. وی با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند با این اقدام تبلیغاتی یک فشار روانی و اقتصادی بر مردم ایران وارد کنند، گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که بگویند می‌توانیم ملت‌های منطقه را از ایران جدا کنیم، اما تردیدی وجود ندارد که از این به بعد ارتباط ایران با دولت‌ها و ملت‌های منطقه بیشتر خواهد شد و آن‌ها به این خواسته امریکا اعتنایی نخواهند داشت.

دولت در خط مقدم حل مشکلات باشد
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همچنان برخی از شهر‌ها و استان‌های کشور با مشکلات ناشی از سیل و سیلاب مواجه هستند و ممکن است در روز‌های آینده نیز به واسطه بارش‌ها این مشکلات ادامه داشته باشد، گفت: دولت، مردم و سایر دستگاه‌هایی که باید حمایت داشته باشند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند. رئیس جمهور با بیان اینکه وحدت و انسجام بسیار خوبی میان همه نیرو‌ها اعم از دولت، ارتش، سپاه و نهاد‌های عمومی غیردولتی در کمک‌رسانی به مردم به نمایش گذاشته شد و همه به صحنه آمدند، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم مشکلات مردم را در مناطق سیل زده حل و فصل کنیم. روحانی گفت: مردم مطمئن باشند اجازه نمی‌دهیم کسی که در این حوادث خسارت دیده بی‌پناه بماند و در این راستا دولت و نیرو‌های مسلح با همه توان در کنار مردم بوده و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه بسیار حساس و پیگیر هستند و ان‌شاءالله با نمره قبولی خوبی در پیشگاه مردم از این مشکل عبور خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار