کد خبر: 950922
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
معاون توسعه مدیریت و منابع و رییس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان‌های خرم آباد و چگنی و درود و دیدار و گفت: گو با ایثارگران آسیب دیده در سیل گفت: وام مسکن و اشتغال به ایثارگران آسیب دیده در سیل اخیر اعطا می‌شود.
به گزارش «ایثار»، سید منصور میرمرادی ۲۰ فروردین ماه ۹۸ با هدف بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان و دیدار با ایثارگران سیل‌زده شهر‌های لرستان وارد این استان شد و با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد به شهدای این دیار ادای احترام کرد.
وی با بیان این‌که از تمام ظرفیت‌ها برای بازسازی منازل ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای مناطق سیل‌زده استفاده خواهیم کرد، افزود: علاوه بر تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک‌های بلاعوض دولت، از ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای یاری‌رساندن به ایثارگران سیل‌زده بهره گرفته می‌شود و وام فوق‌العاده مسکن و اشتغال علاوه بر تسهیلاتی که ایثارگران قبلا استفاده کرده‌اند به ایشان اعطا می‌شود.
وی با بیان این‌که حدود ۱۴ گلزار شهید در سیل استان لرستان آسیب‌دیده‌اند، گفت: کارگروه‌های گلزار‌ها تشکیل و برای ساماندهی گلزار‌ها هم به‌صورت ملی کمک خواهد شد و از ظرفیت‌های استان نیز بهره گرفته می‌شود و تمام تلاش ما این است که بازسازی گلزار‌های شهدا با رعایت رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سرعت بیشتری انجام شود.
معاون توسعه مدیریت بنیاد و رییس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان‌های خرم آباد و چگنی و درود و دیدار و گفت: گو با ایثارگران آسیب دیده در سیل گفت: تمام ایثارگران تحت پوشش بیمه عمر و حوادث غیرمترقبه بیمه کوثر هستند بنابراین همه ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم شهدا در تمام استان‌هایی که بر اثر حوادث اخیر دچار سیل شده‌اند راسا می‌توانند به بیمه کوثر مراجعه کنند.
سید منصور میرمرادی با حضور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، با محکوم کردن بیانیه تحریم سپاه پاسداران و قراردادن این نهاد انقلابی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این تنها بی خردی رییس جمهور آمریکا را می‌رساند، سپاه پاسداران نیروی متکی به قدرت مردم است و دشمن هرجا با شکستی مواجه می‌شود دست به اینگونه اقدامات می‌زند و این کار جدیدی نیست چنین رفتار‌هایی ملت ما را نسبت به اینگونه نهاد‌های انقلابی دلسرد نمی‌کند و ما به وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: با تدابیر ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در همان روز دوم حادثه ستاد مدیریت بحران در بنیاد تشکیل شد و بازدید‌های میدانی از همان روز به اجرا درآمد و دو کارگروه «خدمات رسانی و اجرایی» و «بهداشت و درمان» برای رسیدگی به مشکلات سیل زدگان تشکیل شد که توصیه می‌شود در استان لرستان هم راه اندازی شوند.
میرمرادی درپایان گفت: جان کلام خدمت همه ما کلام رهبر معظم انقلاب است که ایشان فرمودند: «همه با همه توان» به یاری سیل زدگان بشتابند پس با هم تلاش کنیم رضایتمندی نسبی سیل زدگان را جلب کنیم و مهمترین کار در آینده این است که فرهنگ بیمه را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.
گفتنی است وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سجاد قاسمی رییس مرکز حراست بنیاد در این سفر معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد را همراهی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار