کد خبر: 950898
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
سردار فرجیان زاده گفت: دشمن با تمام توان جنگ روانی را علیه سپاه آغاز کرده است، اما تمام این‌ها خنثی می‌شود و محبوبیت سپاه روز به روز افزایش خواهد یافت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فرهنگ سدید، سردار فرجیان زاده جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران؛ گفت: ما در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس سپاه پاسداران هستیم. این نهاد در طول این چهل سال مجاهدانه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرده است. از اوایل انقلاب با ضدانقلاب‌ها و سازمان مخوف منافقین که بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند مبارزه کرده است. درخشش سپاه در ۸ سال دفاع مقدس توانست سرنوشت جنگ را به نفع نظام تغییر دهد.
وی با اشاره به اینکه احداث زیرساخت‌های کشور، ساخت سدها، احداث بزرگراه‌ها و چندین فاز گازی در عسلویه، انتقال آب‌های مرزی به نقاط مختلف، احداث سازه‌های شهری از اقدامات این نیروی زبده است، افزود: مقابله با تروریست و داعش، نقش اساسی سپاه برای همه ملت هاست. سپاه در توسعه فرهنگ مقاومت در منطقه، در محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده، تقویت بنیه دفاعی در ابعاد مختلف، تقویت روحیه ایثار و شهادت، کنترل و مدیریت اقتصاد، روشن گری در فتنه‌ها و خاموش کردن آن و حراست از مرز‌های کشور نقش برجسته‌ای داشته است.

جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عنوان داشت: نیرو‌های سپاهی در یاری رساندن به مردم در شرایط سخت همواره پیشتاز بوده و در خدمت مردم بوده است. همانطور که امام (ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود. ما نیز می‌گوییم اگر سپاه نبود امنیت در کشور و منطقه نبود. در چهل سال گذشته دولت زمانی که با سپاه همکاری کرد موفق شد و زمانی که کوتاهی کرد ضرر کرده است.

فرجیان زاده اضافه کرد: سپاه در طول این چهل سال خدمت گذار مردم بوده و بهترین سرمایه و نیرو‌های خود را برای امنیت کشور فدا کرده است. سپاه خاری در چشمان دشمن و پشتوانه‌ای برای مردم ایران است. دشمن با تمام توان جنگ روانی را علیه سپاه آغاز کرده است، اما تمام این‌ها خنثی می‌شود و محبوبیت سپاه روز به روز افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه نسل جدیدی که امروز وارد سپاه شده از نسل گذشته نیز انقلابی‌تر و هوشمندتر است، گفت: نسل جوان ما در سپاه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) ثابت کردند انقلابی‌تر هستند و حضور آن‌ها آگاهانه است. نسل جدید در حوزه شکوفایی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی درخشیده است. امیدواریم در گام دوم انقلاب که رهبر معظم تاکید فرموده‌اند گام‌های بزرگ تری بردارند.

جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: آمریکا سپاه را به عنوان گروه تروریستی اعلام کرده و این یک حماقت جدید است، زیرا در مورد نیروی قدس هم این اتفاق افتاده است. امروز حاکمان احمق آمریکا سپاه را تروریست خوانده‌اند و این هیچ تاثیری در قدرت ما نخواهد داشت. نخبگان، دانشجویان و فرهیختگان ما از این نهاد دفاع می‌کنند و پیروزی از آن ماست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار