کد خبر: 950880
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال کشورمان خوش یمن بود و هر سه تیم ایرانی توانستند حریفان خود را در دیدار‌های خارج از خانه شکست دهند.
جوان آنلاین: هر سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در روز سوم این مسابقات حریفان خود را در دیدار‌هایی خارج از خانه شکست دادند تا روز سوم این مسابقات برای فوتبال ایران خوب باشد.
در شبی که ذوب آهن توانست میزبانش الوصل را در حالی که ابتدا با یک گل از این تیم عقب افتاد در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد، استقلال هم در دیداری خاطره‌انگیز میهمانش الهلال را در قطر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد. سه شنبه شب هم پرسپولیس موفق شد دیگر تیم عربستانی یعنی الاهلی را در دیداری که میزبان بود در امارات با ۲ گل شکست دهد.

ذوب آهن بهترین تیم ایرانی
شاگردان علیرضا منصوریان تنها تیم ایرانی هستند که در مرحله رفت دور گروهی این مسابقات متحمل شکست نشدند و با گرفتن ۷ امتیاز بهترین عملکرد را در بین تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات داشتند.
ذوب آهن نه تنها بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های ایرانی گرفته، بلکه تنها تیم ایرانی است که در صدر جدول گروه خود قرار گرفته است. همچنین این تیم اصفهانی با ۶ گل زده بهترین خط حمله ایرانی این مسابقات را هم دارد.

پرسپولیس ثابت‌ترین
برانکو از کمترین تعداد بازیکن استفاده کرد تا پرسپولیس ثابت‌ترین تیم ایرانی در آسیا باشد. سرخ پوشان در مجموع ۳ بازی با احتساب شایان مصلح و محسن ربیع خواه که هر کدام تنها یک دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرده‌اند، مجموعاً از ۱۵ بازیکن استفاده کرده‌اند و اگر مصلح و ربیع خواه را حساب نکنیم، برانکو کلاً با ۱۳ بازیکن ۳ بازی خود را پشت سر گذاشته است.

این در حالی است که استقلال در همین تعداد بازی از ۱۹ بازیکن استفاده کرده تا متغیرترین تیم ایرانی در آسیا باشد و ذوب آهن با استفاده از ۱۷ بازیکن در این ۳ بازی کارش را به پایان رسانده است.

پرسپولیس با یک تغییر در ترکیب ثابت
۱۰ بازیکن از تیم پرسپولیس در هر ۳ بازی در ترکیب ثابت قرار گرفتند که این ۱۰ نفر عبارتند از: بیرانوند، حسینی، خلیل زاده، نادری، شیری، کامیابی نیا، نورالهی، رسن، ترابی و علیپور. بودیمیر در ۲ و نعمتی در یک بازی در کنار این ۱۰ بازیکن بازی‌های پرسپولیس را شروع کرده‌اند.

استقلال با بیشترین تغییرات
بر خلاف پرسپولیس، آبی پوشان بیشترین تغییر را در ترکیب خود داشته‌اند و از بیشترین تعداد بازیکن استفاده کرده‌اند. شفر در دومین بازی نسبت به اولین بازی ۴ تغییر در ترکیب اولیه تیمش داشته و در سومین بازی نسبت به دومین بازی ۵ تغییر در ترکیب خود داشته است.

تنها ۳ بازیکن از استقلال هستند که در هر ۳ بازی آسیایی این تیم در ترکیب اولیه قرار داشتند که این ۳ بازیکن عبارتند از: پژمان منتظری، فرشید اسماعیلی و آیاندا پاتوسی. دانشگر، منشأ و ایسما هم سه بازیکن دیگر استقلال هستند که در هر سه بازی آسیایی این تیم حضور داشتند، اما در همه این بازی‌ها در ترکیب ثابت قرار نداشتند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار