کد خبر: 950858
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
مردی که با همدستی دو نفر از دوستانش با دستبرد به مطب‌های ترک اعتیاد اقدام به سرقت دارو‌های ترک مواد افیونی می‌کرد، بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، بیستم اسفندماه ۹۷ مردی وارد کلانتری ۱۳۲ نبرد شد و ماجرای یک سرقت را گزارش داد. او گفت: من صاحب یک مطب ترک اعتیاد در خیابان خاوران هستم و امروز وقتی وارد محل کارم شدم، متوجه شدم دزد به مطب زده و ۶۰ میلیون تومان دارو‌های متادون و قرص‌های ترامادول سرقت شده است. وقتی پرونده به دستور قاضی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد، کارآگاهان در بررسی صحنه جرم متوجه شدند سارقان پس از شکستن قفل‌های در ورودی و از کارانداختن دوربین‌ها اقدام به سرقت کرده‌اند. کارآگاهان با بررسی دوربین‌های ساختمان‌های اطراف متوجه شدند که سارقان سه مرد نقابدار هستند که ساعت ۰۴:۴۰ صبح از دو خودروی پژو پارس نقره‌ای و پراید سفیدرنگ در حالی که پلاک خودرو‌ها را مخدوش کرده بودند، پیاده شده و با تخریب قفل‌های در ورودی، دارو‌ها را سرقت و به صندوق عقب سواری پژو پارس منتقل کرده‌اند. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان موفق شدند با به دست‌آوردن مشخصات خودروی پژوپارس مالک آن را که مردی ۳۴ ساله به نام جلال بود شناسایی و ۱۷ فروردین‌ماه او را در مخفیگاهش حوالی خیابان جیحون بازداشت کنند. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی اموال سرقت شده، دو عدد گاوصندوق تخریب شده مربوط به سرقت‌های مشابه و خودروی استفاده شده در سرقت را کشف کردند. جلال در بازجویی‌ها به سرقت از مطب ترک اعتیاد و چند سرقت مشابه در شرق و غرب تهران با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای شناسایی دو همدست متهم در جریان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
1
0
در طی یک سال 3 مرتبه به مطب من دستبرد زدن. بار اول درب ضد سرقت داشتم، بار دوم یک درب آکاردئونی هم جلوی درب ضد سرقت نصب کرده بودم و بار سوم هم که باز هم دوتاشو باز کردند. یکی از همکارام گفت اون کرکره برقی هم برای مطب گذاشته بوده که قفل کتابی هم داشته ولی باز هم ازش سرقت کردن تا اینکه یک قفل ضد دیلم به اسم مرد نگهبان روی درب ضد سرقتش گذاشته که علیرغم اینکه چند بار دزدا رفتن سراغش ولی نتونستن برن داخل. من هم مدتیه که این قفل را گذاشتم و اگرچه دوبار دیگه دزدا اومدن ولی داخل نتونستن بیان و فقط کمی درب مطب را با دیلم له کرده بودن که با چکش صافش کردم. البته مهم این بود که نتونسته بودن وارد بشن. این نظر را گذاشتم که شاید به همکارم کمکی کرده باشم چون واقعا مشکلات سرقت یک طرف، جواب دانشگاه را دادن هم یک طرف
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار