کد خبر: 950772
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل اجرا می‌شود که امید می‌رود اجرای این طرح با استقبال رانندگان روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از آخرین وضعیت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام یافته خوشبختانه ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات جاده‌ای را دارد و تلفات جاده‌ای ناوگان بیشتر از دو درصد نیست.

وی بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یک اولویت اساسی است و هم‌اکنون در مقایسه میانگین عمر ناوگان حمل و نقل عمومی با وضعیت کشوری، در مینی بوس با فاصله مواجه هستیم که در تلاش هستیم برای تحقق اجرای طرح نوسازی از سوی رانندگان تقاضا و استقبال را مشاهده کنیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به وضعیت روشنایی جاده‌ها نیز گفت: با توجه به اقدامات انجام یافته در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌ها و طول راه‌ها توانستیم سطح روشنایی را به شکل مطلوبی برسانیم و در حال حاضر نیز اجرای روشنایی ادامه دارد.

رحمتی تصریح کرد: بهبود روشنایی اجرای نقطه‌ای به دلیل محدودیت اعتبارات به سطح قابل قبول ما نرسیده و با توجه به این که در تلاش هستیم به اجرای نقطه‌ای برای بهبود روشنایی دست یابیم باید از فرمانداری‌ها برای حل این مشکل یاری بجوییم و با مساعدت و همکاری همدیگر و تامین اعتبارات مورد نیاز در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

وی بیان کرد: اردبیل در سال های اخیر توانسته در بخش کاهش تصادفات جاده ای جزو استان های برتر کشور باشد و تلاش و جدیت ما این است که امسال نیز به همین منوال پیش برویم و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر