کد خبر: 950736
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی کردستان:
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی کردستان با اشاره به نزدیکی زمان سفر رئیس جمهوری به کردستان گفت: به برکت دولت تدبیر و امید، کردستان زیبا بر لبه پرتگاه فقر و بیکاری نفس نفس می‌زند.

جهاندار سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: استاندار کردستان از سفر قریب‌الوقوع رییس جمهوری به این استان به منظور دیدار با مردم استان و افتتاح چندین پروژه خبر داده است.

وی گفت: آقای رییس جمهور در سفرهای قبلی از حقوق شهروندی و حقوق  اقلیت‌ها سخن بر زبان آوردند که ماحصل آن هنوز برای مردم ملموس نیست.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان کردستان افزود: آقای روحانی بیانه‌ای 10 ماده‌ای برای استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب برای کسب رأی صادر کرد اما نهایت آن، جزوه‌ای است که در قفسه‌ای مجهول‌المکان خاک می‌خورد.

وی افزود: رییس جمهوری یک زمانی کلید به دست آمد که فرجام آن تعطیلی معدود بنگاه‌های کوچک اقتصادی کردستان شد و چنان رونق اقتصادی ایجاد کرد که اکنون کردستان از نظر تمامی شاخص‌ها آخرین استان کشور است.

سالاری ادامه داد: آقای روحانی با وعده‌های واهی بالاترین آرا را در کردستان کسب کرد چون کولبران، دست‌فروشان، کارگران فصلی، اهالی سکونتگاه‌های غیررسمی و فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاهی به امید روزهای بهتر به او رای دادند اما نتیجه آن جز فقر و بیکاری و افزایش تورم، گرانی و رشد آسیب‌های اجتماعی، چیز دیگری نبود.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان کردستان تصریح کرد: التهابات بازار ارز، شوک اقتصادی، سقوط ارزش پول ملی، کاهش قدرت خرید و کوچک‌شدن سفره‌ها حتی پس از توافق برجام، نتیجه مدیریت اقتصادی دولت است در حالی که چنین به مردم القا کرده بودند که برجام پایان بدبختی‌هاست.

وی گفت: آقای روحانی در حالی به کردستان می‌آید که وعده‌های قبلی او همچنان خاک می‌خورد.

سالاری تاکید کرد: رئیس جمهوری در طول این 6 سال نتوانست از حیثیت سیاسی خود در برابر رای‌دهندگان کردستانی صیانت کند چون فاقد گفتمان است و دست‌پاچه عمل می‌کند.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی کردستان یادآور شد: در زمان انتخابات در حمایت از روحانی می‌گفتند، در برنامه سایر کاندیداها جز تحمیل تورم و هزینه‌های سنگین به ملت و جز وعده‌های خالی چیز دیگری نمی‌بینیم، آینده بدون روحانی بازگشت تحریم‌هاست، اما آینده همراه او را هم دیدیم که فقر، تورم، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی رهاورد آن بود.

سالاری اذعان داشت: به برکت دولت تدبیر و امید، کردستان زیبا اکنون بر لبه پرتگاه فقر و بیکاری نفس نفس می‌زند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر