کد خبر: 950717
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان:
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های محرک توسعه در مناطق شهرداری اصفهان از رئوس برنامه‌های شورای شهر اصفهان در سال جدید است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،کوروش خسروی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: طرح نصب آبگرمکن خورشیدی در ساختمان‌های نوساز از توقعات شورای شهر از معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از انرژی‌های نو در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان قرار گرفته است، ادامه داد: باغ پایدار ایرانی در سال جاری در شهر اصفهان باید طراحی شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در راستای ساماندهی حاشیه نشینی در شهر اصفهان، فروش محصولات مناطق مهاجر فرست ساماندهی می‌شدند، ادامه داد: با این اقدام می‌توان به اقتصاد شهرهای مهاجر فرست کمک و از ایجاد آسیب‌های اجتماعی احتمالی نیز جلوگیری کرد.
وی از شهرداری خواست همچون دو سال گذشته به توسعه روابط بین‌المللی شهر توجه داشته باشد، اظهار کرد: سال گذشته تجربه‌های خوبی با عمان و مسقط داشتیم و در بهار امسال نیز برگزاری همایشی با همکاری شیان و میلان را در دستور کار داریم.
خسروی با بیان اینکه سال گذشته با راه‌اندازی سامانه سیما در بخش مدیریت اطلاعات در شهرداری اصفهان شاهد پیشرفت‌های خوبی بودیم، ادامه داد: ضروری است که استفاده از این سیستم در سال جاری برای دسترسی همگان فراهم شود و لازمه این امر همکاری همه بخش‌های شهرداری با معاونت برنامه‌ریزی است.
وی با اشاره به لزوم عملیاتی شدن طرح همپایی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز گفت: این طرح تاکنون در مبارکه و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اجرایی شده و ضروری است که در سال جاری در اصفهان نیز اجرایی شود.
خسروی رفع اشکالات لایحه حمایت از صنایع خلاق را نیز از ملزومات در دستور کار شهرداری اصفهان در سال جاری دانست و افزود: همچنین ضروری است نمایشگاه صنعت سینما را با مشارکت بیشتر و بهتر بخش خصوصی در سال جاری برگزار کنیم.
وی به لزوم تثبیت حضور اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: برای این امر باید زیرساخت‌هایی نیز در شهر اصفهان فراهم شود و نخستین نیاز در این زمینه آموزش شهروندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار