کد خبر: 950625
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: وضعیت آمادگی حدادی خوب است و امیدوارم در مسابقات نتیجه خوبی بگیرد. باید امسال را صبر کنیم تا یک ارزیابی از خودش و عملکرد مربی اش انجام دهیم.
جوان آنلاین: کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی ، در مورد آخرین وضعیت احسان حدادی در آمریکا گفت: احسان حدود دو ماه است که در آمریکا به سر می‌برد و تا مسابقات قهرمان آسیا اردویش را در آنجا ادامه می‌دهد. وضعیت آمادگی حدادی خوب است. امیدوارم در مسابقات نتیجه خوبی بگیرد.

او افزود: مسابقه قهرمانی آسیا در قطر اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و ما می‌توانیم یک ارزیابی اولیه داشته باشیم و سپس برنامه‌ریزی‌های بعدی را انجام خواهیم داد.

کیهانی با توجه به حضور ورزشکاران چینی در اردوی احسان و مطالبی که در مورد کم توجهی مربی آمریکایی حدادی گفته شده بود اظهار کرد: نه چنین چیزی وجود ندارد. حدادی خودش مربی‌اش را انتخاب کرده است. مک ویلکینز مربی خوبی است و احسان با او نتیجه گرفته است. باید امسال را صبر کنیم تا یک ارزیابی از خودش و عملکرد مربی‌اش انجام دهیم. همه شرایط به صورت کامل برای حدادی آماده است. در آمریکا تمرین می‌کند و امکانات خوب اردویی دارد و مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از عملکرد ورزشکاران ایران در قهرمانی آسیا چیست؟ بیان کرد: ان‌شاءلله نتیجه خوبی می‌گیریم. ما دور قبل بهترین نتیجه تاریخ دو و میدانی را گرفتیم و این دوره هم تکرار می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار