کد خبر: 950614
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
سردار غیب پرور در مناطق سیل زده شهر حمیدیه:
سردار غیب پرور گفت: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن ۸ استان به عنوان معین جهت کمک رسانی و امداد رسانی انتخاب شدند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: قبل از ظهر امروز سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان با مردم ولایت مدار و سیل زده شهرستان حمیدیه دیدار و گفتگو کرد.

سردار غیب پرور در این دیدار گفت: بسیج خود را نوکر و خادم مردم می‌داند و اولویت اول آن حفاظت از جان مردم است و تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا در این امر مهم شرمنده نشویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج اولویت دوم بسیج را مشارکت مردم بویژه جوانان بسیجی عنوان کرد و افزود: مردم ولایت مدار و خون گرم خوزستان با اعتماد به نهاد‌های مردمی، گروه‌های جهادی و همچنین مشارکت گروهی می‌توانند گام موثری در تسهیل این شرایط اضطراری بردارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن ۸ استان به عنوان معین جهت کمک رسانی و امداد رسانی انتخاب شدند.

سردار غیب پرور در همین خصوص اضافه کرد: با شرح وظایف و تقسیم کار برای استان‌های معین و پای کار بودن بسیجیان و جهادگران جای هیچ گونه نگرانی نیست و در اسرع وقت با تلاش همگانی مشکلات حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در این دیدار ابراز امیدواری کرد: بسیج در نظر دارد با همکاری بنیاد مسکن در ساخت واحد‌های مسکونی قدمی در جهت تسکین آلام مردم بردارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار