کد خبر: 950566
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
استاندار البرز
استاندار البرز با اشاره به آمادگی دستگاه های اجرایی در جریان سیل اخیر گفت: شهرداری کرج با مدیریت به موقع بحران و رفع آبگرفتگی ها درخشید.

عزیزاله شهبازی در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تشکر ویژه از اعضای شورای شهر به دلیل انتخاب این شهردار دارم، ادامه داد: شهردار کرج منعطف، قانون مدار و پای کار است.

وی گفت: در بحث سیل اخیر، شهردار کرج خوش درخشید که البته این امر بدون حمایت های شورای اسلامی شهر امکان پذیر نبود.

شهبازی با اشاره به اینکه سیل در البرز مدیریت شد، اضافه کرد: در اواخر دی ماه سال گذشته 50 میلیون مترمکعب از آب سد امیرکبیر و 120 میلیون مترمکعب از آب سد طالقان برای جلوگیری از بروز احتمالی سیل خارج کردیم.

 استاندار البرز ادامه داد: در سال جدید هم همچون سال 97 مسئولان باید هم افزایی و اتحاد داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته شورای اسلامی شهر از نظر نیروی انسانی هیچ باری به روی دوش شهرداری نگذاشته است، افزود: شهرداری کرج عائله مند است و اینکه هیچ نیرویی اضافه نشده است نشان دهنده مدیریت خوب در این حوزه است.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه کارها برنامه محور پیش برود، گفت: سال گذشته 2 هزارو 500 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تامین مالی مترو فروش رفت که اتفاق خوبی را برای قطار شهری کرج در سال جدید باید شاهد باشیم.

استاندار البرز گفت: از شهردار کرج میخاهیم که همین 6 کیلومتری رو هم که داریم به یک سرانجامی برساند.

شهبازی با بیان این مطلب که بحث کمربند شمالی را دولت پشتیبانی کرده و کمک می کند تا هرچه سریع تر به نتیجه برسد، افزود: با توجه بازدید وزیر از پروژه همت قول مساعد دادند که تا تیرماه سال جاری به بهره برداری برسد تا بار خروجی خودرویی از کرج را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه این جلسه بابت هم افزایی و بیعت مجدد مجموعه دولت با حوزه مدیریت شهری است، گفت: این یک تابلو بود برای اینکه مجموعه دولت برای انجام کارهای سنگین در خدمت مدیریت شهری است.

شهبازی در پایان با بیان این مطلب که سال 97 سال سختی برای همه ملت ایران بود، گفت: فشارهای فراوانی به اقشار پایین جامعه وارد شد ولی مردم نظام را پشتیبانی کردندو این نشاندهنده علاقه مردم به این نظام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار