کد خبر: 950564
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت: در دیدار نوروزی مدیران شهری افزود: برای کاهش مشکلات ترافیکی و ترغیب مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی و بهسازیِ حمل و نقل اولویت قرار دارد.

علی اصغر کمالی زاده تصریح کرد: تلاش ما تامین اعتبارات لازم برای بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها است چرا که معتقدیم شهروندان شایسته استفاده از سیستم حمل و نقل ایده آل هستند.

شهردار کرج با اشاره به این که توسعه ناوگان حمل و نقل در سال جاری ادامه پیدا می کند، یادآور شد: با نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل به سمت تبدیل شدن به شهری کم آلاینده پیش خواهیم رفت.

از تلاش مجموعه مدیریت شهری در مدیریت بارش ها سپاسگزارم

کمالی زاده با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در بارش های اخیر یادآور شد: از تلاش همکارانم برای مدیریت بارش ها و خانواده آن ها برای همراهی، سپاسگزارم.

وی با بیان این که با مدیریت بحران توانستیم خدمت صادقانه و مناسبی به شهروندان ارایه دهیم، ادامه داد: در بارش های اخیر ۲۰ نقطه پرخطر شهر شناسایی و کلیه امکانات برای حفظ شهر و شهروندان بسیج شد.

به گفته وی؛ با تلاش های صورت گرفته شاهد کمترین خسارت به شهر بودیم.

صادقانه برای رفاه شهروندان تلاش می کنیم

کمالی زاده با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری سختکوش شهرداری خدمت صادقانه به شهروندان است، گفت: برای سال ۹۸ چند طرح ضربتی شامل چند تقاطع و زیرگذر تعریف شده که تلاش می کنیم در همین سال به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: موضوع مهم دیگر که کمتر به آن پرداخته شد تلاش شهرداری برای جذب اوراق مشارکت و فروش آن برای شتاب دادن به سرعت ساخت پروژه قطار شهری بود.

از حمایت اعضای شورا تشکر می کنم

وی در بخش دیگری با قدردانی از اعضای شورای پنجم اظهار کرد: در پنج ماه انتهایی سال 97 حرکت جدیدی در مدیریت شهری آغاز شد که جز با همراهی و حمایت اعضای شورا امکان‌پذیر نبود.

شهردار کرج با بیان این که تلاش می کنیم مسویات شورای پنجم به ثمر بنشیند، افزود: نگاه جدید به موضوع حمل و نقل، تکمیل پروژه های نیمه کاره و تعطیل شده، نگاه به منابع شهرداری و درآمدها و مدیریتِ بدهی شهرداری برنامه هایی بود که با حمایت شورای پنجم آغاز و امروز با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه می دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار