کد خبر: 950556
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بانه خبر داد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بانه گفت: ۵ دستگاه تور ماهیگیری فلزی غیرمجاز در رودخانه و حاشیه سد عباس‌آباد بانه کشف و ضبط شد.

رحمان رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در بانه اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر صید غیرمجاز ماهی در اطراف سد عباس آباد در ماه‌ها و روزهای اخیر، دیروز نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بانه به این محل اعزام شدند و پس از تفحص و بررسی‌های لازم، موفق شدند پنج دستگاه تور ماهیگیری فلزی را کشف و ضبط کنند.

رحیم پور با بیان اینکه این تورها کاملاً جدید هستند و صیادان، روز قبل آنها را نصب و جاسازی کرده بودند، خاطرنشان کرد: صیادان قصد داشتند در فرصت مناسب آنها را جمع‌آوری و ماهی‌ها را برداشت نمایند، اما با اقدام نیروهای یگان حفاظت محیط زیست، از این اقدام خود بازماندند.

وی با بیان اینکه هنگام کشف و ضبط تورها و تجهیزات غیر مجاز، صیادان در محل حضور نداشتند، تصریح کرد: بر اساس قانون، با توجه به فرا رسیدن فصل تخم‌ریزی ماهیان، صید آنها با هر نوع وسیله و شیوه‌ای کاملا ممنوع است و صید هر یک قطعه ماهی از گونه‌های موجود در سد عباس‌آباد بانه، مشمول حداقل ۱۰۰ هزار ریال جریمه نقدی است.

انتهای پیام/2330/84

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها