کد خبر: 950404
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: درسال۱۳۹۷ تعداد ۶۱۳ آتش سوزی  و یک هزار و ۸۷۴ مورد حادثه در کاشان به وقوع پیوسته که تیم‌های عملیاتی با حضور به موقع به یاری هموطنان و همشهریان کاشانی شتافتند.

محمد مسعود چایچی اظهار کرد: آتش سوزی منازل مسکونی، خودرو، باغ و مزرعه از قابل توجه‌ترین موارد کاهش عملیاتی اطفاء حریق این سازمان  بوده که با کاهش ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.
وی مهمترین علل آتش سوزی های رخ داده در مدت مذکور را افروختن ناایمن آتش، اتصالی برق و انتقال حرارت و نشت مایعات قابل اشتعال اعلام کرد و افزود: دراین مدت ۹۸۵ نفر توسط آتش نشانان در حرائق و حوادث نجات یافته که این تعداد افزایش  ۱۳۱ نفری نسبت به سال ۹۶ داشته است.
وی افزود:در 2 هزار و 487 مورد عملیات آتش نشانان در سال گذشته، ۷۹۰ مورد مصدومیت و متاسفانه ۵۱ فوتی به ثبت رسیده است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی این شهرستان همچنين در ۱۸۷۴مورد حادثه  شامل سقوط در چاه، سقوط از ارتفاع، سیل و آب افتادگی،نقص فنی در سیستم برقی آسانسور، نجات شخص در اثر تصادف و واژگونی خودرو ، بازنمودن درب منزل(محبوسی) و خودرو ،رفع خطر جانوران گزنده و موذی ( مار وعقرب)، رهاسازی حیوانات خانگی  (سگ وگربه)، نجات شخص، رهاسازی اعضای بدن، نشست زمین ، غرق شدگی و ریزش آوار شرکت داشته اند.
وی از کاهش زمان  رسیدن به محل حادثه به مدت ۷ثانیه و آتش سوزی ۸ ثانیه در داخل محدوده شهری  در سال ۹۷ نسبت به سال قبل آن خبر داد و گفت : این سازمان ۷۴ مورد عملیات را خارج محدوده شهری  پوشش و امداد رسانی کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر