کد خبر: 950391
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان:
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان از تکمیل ظرفیت دو آبخوان کاشان خبر داد

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان اظهار کرد: پس از اعلام اداره هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی‌ها، در  روز جمعه ۸ فروردین ماه ۹۸  نشست کمیته هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کاشان تشکیل شد؛ جلسه ای به ریاست شهردار و حضور تمام اعضا که در کنار پیش‌بینی تمهیدات لازم برای کنترل سیلاب‌ها و روان‌آب‌های احتمالی، به منظور هدایت هدف مند با هدف بهره برداری از آن تصمیماتی اتخاذ شد.
حمیدرضا صادقی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این نشست آن بود که با وجود تعهد بجای مانده اداره منابع طبیعی (با چهار صورتجلسه مورخ ۲۲ مرداد،  ۲۳ مهر ، ۲۶ آذر و ۱۲ اسفند ۹۷ ) در زمینه احداث دریچه‌های آبخوان رودخانه چم رود تا پایان سال ٩٧، شهرداری کاشان رأسا برای احداث حداقل یک دریچه فلزی اقدام نماید. این تصمیم با هدف هدایت سیلاب، آبگیری آبخوان ها و بهرمندی درست از این سرمایه عظیم اتخاذ شد.
وی افزود: مصوبه کمیته هماهنگی مدیریت بحران شهرداری به سرعت عملی و اجرا شد و در بارندگی‌های روز ١٢ فروردین با حضور ادوات شهرداری سیلاب به سمت آبخوان هدایت گردید.
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کاشان در خصوص وضعیت آبخوان‌ها نیز بیان کرد: ظرفیت آبخوان‌های اول و دوم هر کدام با بیش از یک میلیون متر مکعب تکمیل و به آبخوان سوم سرازیر شد و هم اکنون این آبخوان نیز در حال پر شدن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر