کد خبر: 950288
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
مدیرکل هواشناسی استان کردستان:
مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: هوای استان تا روز سه‌شنبه هفته آینده تحت تاثیر یک جو بارشی است که در مدت زمات یادشده امکان ریزش کوه و سقوط بهمن در ارتفاعات و گردنه‌ها دور از انتظار نیست.

رحیم صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده با عبور امواج تراز میانی جو، از سطح استان شاهد پوشش ابر، مه، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش‌های باران و برف، در ارتفاعات و گردنه‌ها کولاک برف و در برخی نقاط رعد و برق و بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز تا اواخر وقت فردا و برای مناطق «مریوان، بانه، سروآباد، اورامان، سقز، کامیاران و سنندج» پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه، بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه اغلب در بعد از ظهرها و به‌ صورت رگباری به‌ ویژه برای نواحی غربی استان رخ خواهد داد، تصریح کرد: در مدت زمان یادشده امکان ریزش کوه و سقوط بهمن در ارتفاعات و گردنه‌ها دور از انتظار نیست.

صدیقی اذعان کرد: با توجه به شرایط تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و امکان انتقال بخشی از آن به سطح استان بخصوص مناطق غربی و جنوبی برای فردا  و پس فردا تا حدودی کاهش کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

وی در پایان افزود: از لحاظ دمای نیز طی سه روز آینده تغییرات قابل توجه دمایی نخواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر