کد خبر: 950281
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
شهردار اصفهان:
ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری اصفهان با شعار "آمده‌ایم برای همدلی و امدادرسانی" عازم خرم آباد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، با توجه به جاری شدن سیل در خرم آباد و هماهنگی های به عمل آمده از سوی معاون اول رئیس جمهور و وزارت کشور، تعدادی ماشین آلات و تجهیزات از جمله لودر، کمپرسی، کف کش و لجن کش به همراه نیروهایی از خدمات شهری و آتش نشانان شهرداری اصفهان عازم خرم آباد شدند.
شهردار اصفهان پيرامون آمادگی شهرداری اصفهان برای کمک به مناطق سيل زده استان لرستان، گفت: بیش از 50 آتش نشان متخصص به امور غواصی به همراه تعدادی قایق ،کف کش ، لجن کش و وانت مجهز به وسایل امداد و نجات برای امداد رسانی به سیل زدگان به لرستان اعزام شدند .
قدرت الله نوروزی افزود: این اعزام به دنبال پیغام معاون اول رییس جمهور و هماهنگی های وزارت کشور و مذاکره تلفنی استاندار لرستان با شهرداری اصفهان انجام شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز با بيان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان 10 نفر از نیروهای آتش نشان خود را به خرم آباد اعزام کرد، اظهارکرد: این نيروها در قالب اکیپ‌های غواصی و تجهیزات مربوطه، تجهیزات تخلیه آب و موتورهای آبکشی، جرثقیل، قایق، جلیقه‌های نجات و دیگر تجهیزات بودند که به این شهر اعزام شدند.
وی ضمن اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر اعزام نیرو،تجهیزات و امکانات بیشتر در صورت نیاز به خرم آباد، افزود: در شهر اصفهان ۳۰۰ نفر از نیروهای این سازمان به حالت آماده باش درآمده و نیروهای شیفت استراحت نیز در قالب ۱۵۰ نفر آماده باش هستند.
وی با بيان اينکه تعداد 24 ايستگاه آتش نشانی اصفهان در آماده باش کامل به سر میبرد، گفت: با توجه به وزش باد و احتمال سقوط یا شکستگی درختان و سایر اتفاقات آمادگی لازم برای رفع هر گونه حادثه و خطر در شهر وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر