کد خبر: 950271
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
قتل پسر خردسال به دست پدر روانی، سلفی مرگبار جوان ۲۰‌ساله، قتل مادر جوان به دست دختر ناخلف، قتل مرد شهرستانی در عیددیدنی خواهرش و قتل زن جوان به دست مرد افغان پرونده‌های جنایی هستند که در تعطیلات نوروز روی میز بازپرسان جنایی پایتخت گشوده شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، تازه‌ترین حادثه جنایی در تعطیلات نوروز‌۹۸ در تهران روز چهارشنبه ۱۴‌فروردین‌ماه در یکی از محلات جنوبی تهران رقم خورد که در جریان آن مرد میانسالی پس از قتل پسر خردسالش به زندگی خودش هم پایان داد. ساعت‌۱۵ عصر روز ۱۴ فروردین‌ماه بود که مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد از مرگ مشکوک پسر خردسالی همراه پدر میانسالش بر اثر سقوط از طبقه دهم ساختمان در حال ساختی با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد پسر سه‌سال و هشت‌ماهه‌ای همراه پدر ۴۳ ساله‌اش روبه‌رو شدند. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده دو‌ماه قبل به علت اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و همراه دو پسر سه‌سال و هشت‌ماهه و ۱۵‌ساله‌اش زندگی می‌کرده است.
پسر ۱۵ ساله مرد فوت شده با افشای راز مرگ پدر و قتل برادر خردسالش گفت: مادر و پدرم با هم اختلاف داشتند و به همین خاطر دوماه قبل از هم جدا شدند. پس از این پدرم مشکل اعصاب و روان پیدا کرد و قرص آرامبخش مصرف می‌کرد. ساعتی قبل او به خانه آمد و من و برادرم را به بهانه رفتن به پارک از خانه بیرون آورد. حدود سه‌تا کوچه از خانه‌مان دور شدیم که به ساختمان نیمه کار ۱۰‌طبقه‌ای رسیدیم. پدرم به بهانه کاری ما را به طبقه دهم برد. هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان برادر کوچکم را از طبقه دهم به پایین پرتاب کرد. در حالی که شوکه شده بودم به طرف من آمد که از ترس فرار کرد. پس از اینکه به من نرسید ناگهان خودش را هم به پایین ساختمان پرتاب کرد.
همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات درباره این حادثه به دستور بازپرس ویژه قتل ادامه دارد.

قتل ۹ نفر در دزفول به خاطر اختلاف خانوادگی
به گفته سرپرست فرمانداری ویژه دزفول مرد جوانی شامگاه دهم فروردین با انگیزه اختلافات خانوادگی و با سلاح جنگی به سوی اعضای خانواده همسرش تیراندازی کرد که در این حادثه ۹ نفر به قتل رسیدند. محمد حیدری با بیان اینکه در این درگیری دو نفر نیز مصدوم شدند، افزود: قاتل پس از تیراندازی اقدام به خودکشی کرد که گلوله به وی آسیب چندانی وارد نکرد و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است و احتمال زنده ماندن او وجود دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما: پنج نفر از مقتولان عضو یک خانواده هستند.

عکس سلفی بلای جان پسر ۲۰ ساله شد
سقوط مرگبار پسر ۲۰ ساله از ساختمان مسکونی حادثه دیگری بود که مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی ساعت ۱۳:۱۵ روز شنبه ۱۰ فروردین ماه به قاضی غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند. بررسی‌های تیم جنایی در محل حادثه نشان داد پسر ۲۰‌ساله در حال گرفتن عکس سلفی بوده که تعادلش را از دست می‌دهد و از طبقه دوازدهم ساختمان مسکونی به پایین سقوط می‌کند و به کام مرگ می‌رود. تحقیقات به دستور بازپرس جنایی درباره این حادثه ادامه دارد.

قتل مادر به دست دختر ناخلف
ساعت ۱۲ شامگاه سه‌شنبه ۶ فروردین‌ماه امسال بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد از مرگ مشکوک زن میانسالی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن ۴۵‌ساله‌ای به نام هما در پاگرد طبقه دوم ساختمان مسکونی روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود. دختر هما در ادعایی گفت: پدر و مادرم به خاطر اختلافی که داشتند از هم جدا شدند و من که دانشجوی حقوق بودم، ترک تحصیل کرده و همراه مادرم زندگی می‌کردم. ساعتی قبل برای خرید از خانه بیرون رفتم و وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم کلیدم را در خانه جا گذاشته‌ام. هر چقدر در زدم کسی در را باز نکرد و از آنجایی که همسایه‌ها همه در مسافرت بودند از آتش‌نشانی کمک خواستم که پس از باز کردن در با جسد مادرم در راه پله‌ها روبه‌رو شدم.
پس از این بررسی‌های مأموران نشان داد ضربات وارد به سر زن فوت شده براثر سقوط نبوده و ناشی از درگیری است. از سوی دیگر مأموران دریافتند دختر زن فوت شده با مادرش به خاطر سه دانگ ملک با هم اختلاف داشته‌اند. در شاخه دیگر از تحقیقات مأموران آثار خون در خانه هما پیدا کردند و همچنین همسایه‌های اطراف به مأموران گفتند که ساعتی قبل صدای درگیری زن فوت شده و دخترش را از داخل ساختمان شنیده‌اند. بدین ترتیب مأموران دختر جوان را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

قتل مرموز مرد جوان در عید دیدنی
مرد ۳۵‌ساله شهرستانی که مدتی قبل از همسرش جدا شده بود وقتی برای عید دیدنی به خانه خواهرش در تهران آمد به طرز مرموزی به قتل رسید. ساعت ۱۱:۴۰ شامگاه دوشنبه ۵ فروردین‌ماه زن جوانی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت: برادرش به طرز مرموزی در خانه‌اش فوت کرده است. پس از این مأموران کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد در محل حاضر شدند. مأموران در محل حادثه با جسد مرد جوانی در حالی روبه‌رو شدند که آثار بریدگی روی گلویش مشهود بود و طبق نظر پزشکی قانونی حدود ۶‌ساعت از مرگ او گذشته بود. خواهر مقتول گفت: برادرم برای عید دیدنی به خانه ما آمده بود. چند ساعت قبل او در خانه تنها ماند و من همراه شوهرم برای عید دیدنی به خانه بستگان رفتیم که وقتی به خانه برگشتیم با جسد خونین او روبه‌رو شدیم. تحقیقات درباره این حادثه و شناسایی عامل یا عاملان این حادثه ادامه دارد.

قتل زن جوان به دست مرد افغان
کشف جسد زن جوانی به نام فتانه در ساختمان در حال ساختی در خیابان کهن حوالی میدان امام حسین نخستین حادثه جنایی سال‌نو بود که ساعت ۵‌صبح روز اول فروردین‌ماه مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن ۳۵‌ساله‌ای داخل گونی روی فرغون روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از این داشت وی با طنابی خفه شده است. پس از این حادثه مأموران ۲۰ کارگر خارجی که در این ساختمان کار می‌کردند، بازداشت کردند که در نهایت یکی از کارگران به نام حفیظ به قتل اعتراف کرد. وی گفت: مدتی قبل با مقتول آشنا شدم. شب حادثه او را به بهانه‌ای به خانه‌ام کشاندم. وقتی خواستم نقشه شیطانی‌ام را اجرا کنم او مقاومت و شروع به داد و فریاد کرد که او را خفه کردم. پس از این جسد او را داخل گونی گذاشتم و به ساختمان در حال ساختی در نزدیکی خانه‌ام آوردم و رها کردم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین
|
Singapore
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
4
9
خدا بهمون رحم کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
6
9
این افغانی ها چرا تو کشورن اخه ایران چی بودو چی شد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
4
2
تشکر از زحما ت شماخواهش دارم بگوید چرا انسان به این مرز
می رسد وراه درست ان لحظه
چه باید کرد
پاسخ ها
داود
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
هر کدوم از این ماجرا ها به نحو خاصی باید مدیریت میشدن که به این بحران کشیده نشن به نظر من خویشتن داری خیلی مهمه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار