کد خبر: 950153
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:
سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اظهارکرد: با بازدید ۴۹ هزار و ۱۷۵ نفر تا پایان روز ۱۴ فروردین از موزه شهر و شهرداری تبریز این موزه رکورداربازدید موزه‌ها و اماکن تاریخی تبریزرا به خود اختصاص داده است.
رضا خلیلی با اعلام این خبر افزود: خانه نیکدل با ۱۶  هزار و ۹۸۱  بازدید در رتبه دوم، خانه موزه استاد شهریار با ۱۰  هزار ۹۱۹  بازدید در رتبه سوم و خانه علی مسیو با دو هزار و ۸۳۸ نفر رتبه چهارم بازدید موزه‌های شهرداری تبریز را به خود اختصاص داده‌اند.
دبیر ستاد نوروزی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی همچنین گفت: اتوبوس‌های تبریزگردی نیز با ۲۲ دستگاه در دو شیفت کاری به ۱۵۵ هزار و ۵۱۶ نفر ساعت خدمات گردشگری ارائه کرده است.
رضا خلیلی فعالیت تاکسی‌های از من بپرس در شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۱۵ دستگاه تاکسی از من بپرس نیز به صورت سیار در سطح شهر به راهنمایی گردشگران نوروزی می‌پردازند و تا پایان روز دوزدهم  فروردین پاسخگوی  ۲۴ هزار و ۸۳۰ نفر از گردشگران بوده‌اند.
گفتنی است فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی همزمان با ۱۲ فروردین به پایان رسیده و موزه تحت مدیریت سازمان توسعه گردشگری نیز همزمان با روز طبیعت تعطیل بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر