کد خبر: 950124
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
معاون بهداشت و درمان سپاه:
معاون بهداشت و درمان سپاه از استقرار ۲ بیمارستان صحرایی تا پایان وقت امروز در منطقه پلدختر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران در خصوص آخرین اقدامات درمانی در مناطق سیل زده، توضیح داد: پس از سیلاب در استان گلستان، بیمارستانی در این منطقه ایجاد شد همچنین در منطقه آق‌قلا یک بیمارستان صحرایی در حال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

وی افزود: با توجه به حجم سیلاب در منطقه پلدختر، ۲ بیمارستان صحرایی در این منطقه در حال مستقر شدن است و تا پایان امروز استقرار آن‌ها پایان می‌یابد و نیرو‌های ما از شهر‌های کرمانشاه و اصفهان در حال حرکت به سمت پلدختر هستند.

عبداللهی تصریح کرد: منطقه پلدختر وضعیت بحرانی‌تری دارد و بخشی از منازل تخریب شده است، خوشبختانه مشکلات بهداشتی در این منطقه تاکنون نداشته‌ایم و نیرو‌های ما آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات بهداشتی را دارا هستند.

وی ادامه داد: در استان گلستان در ساعاتی با مشکل کمبود دارو مواجه شدیم که دارو‌های مورد نیاز این مردم نیز تأمین شد.

عبداللهی با بیان اینکه انتقال مصدومان توسط بالگرد‌های منطقه به خوبی انجام می‌شود، گفت: به دلیل تخریب مسیر‌های زمینی، امدادرسانی از طریق بالگرد‌ها در حال انجام است.

وی گفت: کمبود نیروی انسانی و پزشک در منطقه وجود ندارد و در صورت نیاز به نیروی انسانی پزشکان جدید به منطقه اعزام خواهند شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار