کد خبر: 950093
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
خشک شدن و احساس خارش در پوست و افزایش دمای بدن از نخستین علائمی بودند که این فرد با آنها مواجه شده است. پس از آن پزشکان آسیب‌هایی را به کبد، کلیه، قلب و شش‌ها را در این زن ۵۱ ساله تشخیص داده‌اند. این زن به مدت ۵ روز در بیمارستان دانشگاه ژیانگنان تحت مراقب بوده است.
این روز‌های شیوه‌های خودسرانه و بعضا احمقانه بسیاری تحت عنوان «درمان» مورد استفاده برخی مردم ناآگاه قرار می‌گیرد. از خیره‌شدن طولانی مدت به خورشید گرفته تا استعمال خارجی مدفوع، نمونه‌های بی‌شماری از این موارد عجیب و غریب به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری و به نقل از آی‌اف‌ال ساینس، آنطور که بی‌بی‌سی گزارش داده است یک زن چینی ترکیبی از ۲۰ نوع آبمیوه مختلف را تهیه کرده و آن را به درون رگ‌های خود تزریق کرده است. او که باور داشته که این روش برای سلامتی او مفید خواهد بود، در یک بیمارستان شهر ژیانگنان چین تا آستانه مرگ نیز پیش رفت.

زنی که به رگ‌های خود آبمیوه تزریق کرد

خشک شدن و احساس خارش در پوست و افزایش دمای بدن از نخستین علائمی بودند که این فرد با آن‌ها مواجه شده است. پس از آن پزشکان آسیب‌هایی را به کبد، کلیه، قلب و شش‌ها را در این زن ۵۱ ساله تشخیص داده‌اند. این زن به مدت ۵ روز در بیمارستان دانشگاه ژیانگنان تحت مراقب بوده است.

خوشبختانه وضعیت او رو به بهبودی رفته است. پس از قرار گرفتن تحت مراقبت‌های شدید درمانی، او به بخش عمومی منتقل و سپس از بیمارستان مرخص شد. این خبر در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی کشور چین به شدت مورد توجه قرار گرفت. برخی از کاربران می‌گفتند که چنین مورادی به دلیل عدم وجود اطلاعات پزشکی حداقلی در میان عموم مردم است.

یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۲ نشان می‌دهد که یک سوم از والدینی که دارای فرزند هستند باور دارند که میوه‌ها اگر به شکل آبمیوه دربیایند، همان خواص را خواهند داشت. باید بدانیم که گرفتن آب میوه‌ها مقدار بسیار زیادی از فیبر‌ها، آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها، مواد مغذی و معدنی آن‌ها را از میان می‌برد؛ موادی که در پوست، دانه و غشا میوه‌ها وجود دارد و در آبمیوه‌ها تنها با شکر جایگزین می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار