کد خبر: 949940
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جزئیات نجات معجزه‌آسای یک خانواده را که در سیلاب شیراز گرفتار شده بودند را شرح داد.
جوان آنلاین: سردار حسن کرمی با اعلام خبر نجات جان اعضای یک خانواده از سیلاب در شیراز درباره جزئیات این حادثه، گفت: روز گذشته سرنشینان یک خودرو در سیلاب شیراز گرفتار شده و هر لحظه امکان غرق شدن خودرو و مرگ سرنشینان آن وجود داشت که یکی از نیرو‌های جان‌برکف یگان ویژه با مشاهده این حادثه و با شجاعت کامل و ازخودگذشتگی، خود را به داخل سیلاب انداخته و با تلاش فراوان کودک ۶ ساله را از داخل خودرو خارج کرده به دیگر نیرو‌ها رساند.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی افزود: این نیروی یگان ویژه پس از نجات معجزه‌آسای کودک نیمه‌جان و غرق در گل‌ولای، به یاری پدر و مادر این کودک شتافت و جان آن‌ها را نیز نجات داد.

وی تصریح کرد: پس از احیای جان کودک در بهداری ناجا، وی و خانواده‌اش برای انجام اقدامات و مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

به‌گفته کرمی، ۳۲ اکیپ از نیرو‌های یگان‌ویژه به‌محض اطلاع از وقوع سیلاب در شیراز و برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت به منطقه اعزام و مستقر شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ خودروی آسیب‌دیده از سیل، به منطقه تحت کنترل پلیس منتقل شده و با توجه به فعالیت تمام دستگاه‌ها و فروکش کردن سطح آب اوضاع در حال عادی شدن به‌پیش می‌رود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار