کد خبر: 949894
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد:
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای کمک به حل مشکل و امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل زده استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، ۲۰۰ گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.
به گزارش جوان آنلاین، محمد زهرایی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بومی بسیج سازندگی به استعداد ۴۰۰۰ جهادگر در بحران سیل این دو استان مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ محمد زهرایی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین ازقبیل کمپرسی. لودر. بیل مکانیکی وگریدر در منطقه فعال شده‌اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیلزدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تابحال بالغ بر۷کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استان‌ها جمع آوری شده و ارسال شده است.

زهرایی با اشاره به آمادگی ۲۰۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی افزود: سازمان بسیج سازندگی درکنار سایر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه و تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله زده را وظیفه و رسالت خود میداند، و در صورت اعلام مسولین محلی ۲۰۰۰ گروه جهادی در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسولین بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی حاضر در مناطق نیاز‌های امکاناتی این مناطق شناسایی و در اولین فرصت تجهیزات مورد نیاز در شهر‌های سیل زده به خصوص شهر آق قلا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار