کد خبر: 949875
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از بسیج امکانات سپاه نینوا برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده خبرداد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی اظهار داشت: سپاه با همه توان خود به کمک سیل زدگان خواهد رفت و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

وی اذعان کرد: خودروها، ماشین‌آلات سنگین و همچنین نیرو‌های مخلص سپاه پاسداران برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر شهر‌های گلستان بسیج کرده‌ایم تا بتوانیم مقداری از آلام مردم را کم کنیم.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: سپاه نینوا از همان ساعات اولیه سیل در کنار مردم بوده و تاآخرین روز به امداد رسانی خود ادامه خواهد داد.

بارندگی‌های اخیراستان گلستان خسارات فراوانی را به بخش کشاورزی و مسکونی این استان وارد کرده که امیدواریم مسئولین تمام همت خود را برای کمک رسانی به مردم بگمارند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
باسلام‌وخسته نباشین‌ازخبرنگاران عزیزتقاضامندم‌یه‌سری‌به‌شهرسیل‌زده‌آقلا برای گزارش‌بیاین‌بنده‌باجان‌دل درکنارشماهستم‌ازروندکارهابعدسیل‌وقولهای‌مسؤلین‌چقدرعملی‌شده‌بنده‌مستاجرم‌برای‌مستاجرین‌اصلان کاری‌انجام ندادن مستاجرین‌ازکره‌ناکجاآبادآمدن‌بخاطرهمین کسی‌جوابگونیست‌الان‌یکی‌ازمسولین‌بیان‌فقط‌یک‌ساعت‌توچادربازن بچه‌بشینن‌‌بدون‌اب‌سرد‌وبدون وسایل سرمایشی‌بدترازهمه‌مریضی‌هم داشته‌باشیم یاشبها‌شرمنده‌بچهابشیم بخاطرنداشتن‌سرگرمی مثل تلوزیون شماره‌من‌09119713531خبرنگارمحترم‌منتظرشماهستم‌‌درصورت امکان‌حتمان بیاین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار