کد خبر: 949869
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
وزیر خارجه نیوزیلند گفت: دادگاه برنتون تارانت، عامل حادثه تروریستی در نیوزیلند در جریان است و این فرد بقیه عمر خود را در سلول انفرادی خواهد گذراند.
جوان آنلاین: وینستون پترس وزیر خارجه نیوزیلند در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی کشتار مسلمانان در نیوزیلند که از صبح امروز در استانبول ترکیه در حال برگزاری است، شرکت کرد.

وی طی سخنانی با اشاره به این حادثه تروریستی اظهار داشت: دادگاه برنتون تارانت، عامل این حادثه در جریان است و این فرد بقیه عمر خود را در سلول انفرادی خواهد گذراند.

وزیر خارجه نیوزیلند افزود: گسترده‌ترین اقدامات تحقیقاتی در زمینه حمله تروریستی اخیر را انجام دادیم، اما هیچ مجازاتی برای این مهاجم کافی نیست.

نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی حادثه کشتار مسلمانان در نیوزیلند، به میزبانی ترکیه در شهر استانبول آغاز به کار کرده است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست حضور دارد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیام انتظار
|
Netherlands
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
بنظر من آموزه های دوران تحصیل خصوصا دبستان در جهت صلح و دوستی یکی از عوامل کاهش ناهنجاریهای اینچنینی هست .

اگرچه اعدام نشدن از نظر خیلی از حکومتها خصوصا کشورهای اسلامی گزینه بهتری هست اما حبس ابد بمراتب دردناکتر از کشتن است البته هدف کشتن تولید درد و رنج کردن نیست اما کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد باید متناسب با عملکرد خود با محدودیت مواجه شود و قطعا با گذر زمان بتدریج خواهد فهمید که جنایت کرده و شایسته بود کسانی که به حبس ابد محکوم میشوند احساسان و دانسته های خود را بصورت خاطراتی به ثبت برسانند تا دیگران بخوانند و بدانند هیچ مجازاتی سنگینتر از حبس ابد واقعی خصوصا انفرادی نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار