کد خبر: 949852
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
در ادامه انتشار گزارش‌ها درباره آزار مسلمانان در برخی کشورهای غربی به دنبال حمله تروریستی اخیر در نیوزیلند، رسانه‌ها از حملات شبانه به ۵ مسجد در شهر «بیرمنگام» انگلیس خبر می‌دهند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: رسانه‌های انگلیسی از حملات و تعرض افراد ناشناس به ۵ مسجد در شهر «بیرمنگام» این کشور خبر دادند.

بنا بر نوشته «اسکای نیوز»، پلیس ضد تروریسم انگلیس در حال تحقیق درباره حملات شبانه بامداد امروز به ۵ مسجد در بیرمنگام است. گفته می‌شود که پلیس ساعت دو و سی دقیقه بامداد گزارشی درباره حمله یک مرد با پُتک به «مسجد جامع» در خیابان «برچفیلد» دریافت کرد.
تعداد بازدید : 25
۴۲ دقیقه بعد از دریافت این گزارش، پلیس بیرمنگام گزارشی درباره یک حمله مشابه به مسجد خیابان «اسلید» دریافت کرد. تعرض‌های مشابهی هم به مساجد در خیابان‌های «ویتون»، «آستون» و «پری بار» انجام شدند.

مهاجمان اقدام به شکستن پنجره‌ها و آسیب زدن به مساجد کردند و بعد از این اقدامات از صحنه گریختند.

«عادل پارکار» عضو «شورای مساجد بیرمنگام» با اشاره به حمله تروریستی در نیوزیلند گفت: از این حملات وحشت‌زده شدم، اما تعجب نکردم. ما انتظار چنین حملات یرا داشتیم. هر وقت حادثه‌ای در جهان بیافتد، احمق‌هایی هستند که می‌آیند و این کار‌ها را انجام می‌دهند».

بامداد بیست و چهارم اسفند بود که در حمله تروریستی به نمازگزاران دو مسجد در نیوزیلند بیش از ۵۰ نفر کشته و حدود ۵۰ نفر زخمی شدند.

بعد از این حمله تروریستی، رسانه‌های انگلیسی در گزارش‌هایی از برخی حملات به مسلمانان در این کشور خبر داده بودند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار