کد خبر: 949837
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
رئیس پلیس راه انتظامی مازندران خبر داد
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از ترافیک در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد.
جوان آنلاین: سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: آمد و شد خودرو‌ها در محور "هراز " از جنوب به شمال در طول مسیر سنگین گزارش شده و وضعیت جوی در این محور در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در محور کندوان، اظهار کرد: در این محور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات با بارش برق همراه است.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان از ممنوعیت تردد خودرو‌ها از "مرزن آباد" به سمت "کرج" از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۹ اسفندماه خبر داد و افزود: تردد خودرو‌ها از سمت کرج به مرزآباد تا ساعتی دیگر یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: وضعیت ترافیک در محور "سوادکوه" نیز نیمه سنگین بوده و وضعیت جوی ابری است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه به دلیل ناپایداری و لغزندگی جوی، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی استان به کندی انجام می‌شود، افزود: به علت بارش سنگین برف در محور "کیاسر- سمنان " این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی گفت: محور "بلده" در شهرستان " نور" نیز به دلیل بارش برف شدید و نداشتن ایمنی کافی مسدود است و رانندگان و مسافران نوروزی از مسیر جایگزین هراز و "پل زنگوله" تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد و گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز و سوادکوه امروز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۲ امروز از کرج به مرزن آباد آمد وشدخودرو‌ها ممنوع است و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آمد وشد خودرو‌ها از مرزن آباد به تهران یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
0
0
این خبر قدیمی و سوخته
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار