کد خبر: 949806
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
اخیراً دو تن از اصلاح‌طلبان از پیشنهاد استعفا به روحانی توسط افرادی از میان اصلاح‌طلبان گفته‌اند. سید محمود میرلوحی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته که: «برخی از اصلاح‌طلبان به آقای روحانی پیشنهاد کرده‌اند که در صورت ناتوانی از ریاست دولت استعفا کند.» او البته اضافه کرده که «رئیس دولت اصلاحات در خصوص ادامه فعالیت حسن روحانی در دولت اظهار نظری نداشته است.» علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم طی گفت‌و‌گویی تأکید کرده که «من شنیده‌ام رئیس دولت اصلاحات به روحانی گفته است که اگر نمی‌تواند از ریاست‌جمهوری استعفا دهد و شرایط خود را مطرح کند و اگر امکان‌پذیر نیست، اجازه گرفته و کناره‌گیری کند.» علی صوفی هم اکنون دبیرکلی حزب پیشرو اصلاحات را که متشکل از وزرای کابینه دولت اصلاحات است بر عهده دارد. وی رئیس ستاد انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان در شهر تهران بود.
دامنه این خبر روز گذشته به حاشیه نشست دولت نیز رسید و واعظی رییس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره نامه رئیس دولت اصلاحات به رئیس جمهوری گفت: من وجود این نامه را تایید نمی‌کنم؛ هیچ بحثی در رابطه با استعفا در پنج سال و نیم گذشته مطرح نبوده است؛ افرادی مطالبی را با چند واسطه مطرح می‌کنند که بیشتر برای مطرح کردن خودشان است.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
1
1
اینا دنبال اشوب و ایجاد تنش هستند شماها چه راهکاری مقابل این راهکار دارید؟ هدفش از زدن آقای روحانی ایجاد تنش و آشوب در کشور است. شماها چگونه طرح آنها را خنثی خواهید کرد؟
لقمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
2
0
زمین‌زدن دولت در «فتنه آینده» در سال 98 تکرار می‌شود.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
نگران نباشید.

رهبریت همه را به آغوش خواهد کشید.

به فکر اقتصاد: بورس و بانکی باشید که با ربا و قمار بورسی و بی ثباتی به رونق اقتصادی ضربه میزند تا کشور را بانکداران به آشوب بکشند و سیاستمداران آلت دست بانک، بورس، خود فریبی و طمع گردند.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
اصلاح طلبان می خواهند همچنان خودشان را پاک و دوستدار منافع ملت نشان دهند، که مانند آنها زندگی می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار