کد خبر: 949740
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی‌اعتبار کردن مدیران و کاهش اعتماد مردم به مسؤولان و نظام از برنامه‌های دشمنان است که متاسفانه برخی رسانه‌های داخل در این مسیر حرکت می‌کنند که نتیجه آن، تحقق اهداف دشمن خواهد شد.

به گزارش جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه یکشنبه در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: بالاترین معروف، نظام اسلامی است که کارهای بزرگی در دنیا انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید داشت: آنچه که به نظام اسلامی برمی‌گردد و می‌خواهد به آن ضربه بزند باید مدعی‌العموم اقدام کند چرا که اینجا موضوع شخص مطرح نیست.

وی ادامه داد: تشویش اذهان عمومی یک مساله فردی نیست لذا باید با افرادی که چنین کارهایی را مرتکب می‌شوند مورد بازخواست قرار گیرند و با آنها برخورد شود.

حسینی‌شاهرودی بازهم تاکید کرد: آنچه وجهه عمومی دارد و حیثیت نظام و جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد گناه آشکار محسوب می‌شود و نیاز به برخورد دارد.

وی ادامه داد: هجمه به مدیران و بی‌آبروکردن مسؤولان و مردم از برنامه‌های دشمنان است و کسانی از داخل که در زمین دشمن بازی می‌کنند، چه خواسته و یا ناخواسته، باید با آنها برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که باید مدیران نظام را بی‌اعتبار کرد و اعتماد مردم به مسؤولان و نظام را کم کرد، که متاسفانه برخی رسانه‌های داخل در این مسیر حرکت می‌کنند که نتیجه آن، تحقق اهداف دشمن خواهد شد.

برخورد مسؤولان اطلاعاتی و امنیتی با چنین افراد و رسانه‌هایی از مواردی بود که حسینی‌شاهرودی بر آن تاکید کرد و گفت: اگر سایت، کانال و رسانه‌ای به نوعی به نظام خدشه وارد کند باید مدعی‌العموم وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید تلاش کنیم جشن‌های نوروز در استان آبرومندانه برگزار شود و از برخی اتفاقات جلوگیری کرد تا زمینه شادی مردم فراهم شود.  

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در کشوری که عظمت، عزت و قدرت دارد باید همه به همدیگر کمک کنیم و این اصل امر به معروف و نهی از منکر است که همه اعمال ما بر آن استوار است.

وی در پایان سخنانش گفت: سال آینده باید جدای از اهتمام جدی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، باید به نماز و زکات هم توجه بیشتری کرد چرا که عمل به آنها بسیاری از مشکلات جامعه را از بین می‌برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر