کد خبر: 949694
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران اعلام کرد:
دو نفراز نیکوکاران تهرانی در آستانه سال نو به مناسبت جشن نیکوکاری 18 میلیون تومان برای تأمین پوشاک مددجویان اهداء کردند.

به گزارش جوان آنلاين ،مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به مشارکت حامیان و خیران درآستانه سال نو برای کمک به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد،گفت: یکی از خیران که حدود 10 سال است بااین نهاد برای کمک به خانوارهای تحت حمایت همکاری می کند مبلغ 10 میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری برای تأمین پوشاک عید خانوارهای تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.
وی به اهدای 8 میلیون تومان وجه نقد توسط یکی دیگر از حامیان فعال در منطقه 19 تهران اشاره کرد و افزود: این حامی نیکوکار نیز حدود یک سال است همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و حدود 25 میلیون تومان در مناسبت های مختلف بری کمک به خانوارهای نیازمند اهداء کرده است.
سامانی به اهدای وسایل ضروری منزل و سبد غذایی توسط حامیان و خیران اشاره و عنوان کرد: یکی ازحامیان یک دستگاه یخچال و فریزر به ارزش 2 میلیون و500 هزار تومان اهداء کرد که به یک خانوار مشمول طرح محسنین نیازمند اعطء شد.
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران، با اشاره به اهدای 50 سبد غذایی توسط حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت:این تعداد سبد غذایی به ارزش بیش از 20 میلیون تومان حاوی برنج، گوشت قرمز،مرغ و غیره میان خانوارهای معنوی این تعداد حامی توزیع شد.
وی در ادامه به اجرای طرح شوق دیدار اشاره کرد و افزود: حامیان نیکوکار همه ساله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی دردیداری چهره به چهره با فرزندان معنوی خود در قالب طرح شوق دیدار،ملاقات می کنند.
سامانی بیان کرد: حامیان در این دیدارها ضمن دلجویی وتقسیم شادی های خود با فرزندان معنوی شان، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی خودرا به آنها اهداء می کنند.
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به دیدار 25 نفر ازحامیان عضوطرح اکرام ایتام ومحسنین با فرزندان معنوی خود،افزود:این اقدام با هدف کمک به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین برای ساختن خاطرهای خوب از آغاز سال نو انجام می شود.
وی یادآورشد: حامیان تاکنون دردیدار با فرزندان معنوی خود میلغ 10 میلیون و 593 هزار تومان عیدی داده اند و این دیدارها همچنان ادامه دارد.
سامانی با اشاره به اهداف اجرای طرح شوق دیدار و جمع آوری کمک های حامیان و خیراندر قالب سبد عیدانه،گفت: نهادینه سازی و توسعه فرهنگ غنی اکرام و انفاق درمیان اقشار مختلف جامعه با خدمات شایسته و بایسته این نهاد در خدمت رسانی به اقشار نیازمند،آشنایی چهرهبه چهره حامیان برای فرزندان اکرام ایتام و محسنین در خصوص قبول مسئولیت اسلامی و اجتماعی یکایک افرادجامعه در دستگیری و زدودن غبار فقر ازچهره نیازمندان جامعه که این فرزندان درآینده عهده دار آن خواهندشد از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با بیان اینکه مشارکت حامیان و خیران برای رسیدگی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد تأثیر بسزایی دارد،ابراز امیدواری کرد:امیدوارم باکمک های نقدی و غیرنقدی حامیان و خیران بتوانیم درتأمین و رفع بخشی از مشکل نیازمندان را فراهم کنیم.
شایسته ذکراست: نیکوکاران می توانند با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 19 تهران و یا شماره گیری سامانه تلفنی 7355 نسبت به مشارکت در تأمین نیازهای خانوارهای تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار