کد خبر: 949629
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال
دو دیدار پایانی سال فوتبال ایران در حالی امروز برگزار می‌شود که به نوعی جدال تیم‌های پائین جدولی به حساب می‌آید. در اولین دیدارپیکان در خانه میزبان نیم صنعت نفت آبادان است و در اصفهان، ذوب آهن پذیرای تیم استقلال خوزستان است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در اولین بازی شاگردان فرکی در حالی برابر صنعت نفت قرار می‌گیرند که این تیم آبادنی ۶ هفته است هیچ بردی نداشته است. تیم پیکان هم در سه هفته گذشته با دو برد و یک تساوی عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است. امروز پیکان در صورت پیروزی می‌تواند تا رده هفتم صعود کند. بازی این ذو تیم در دیدار رفت ۳ بر صفر به سود تیم پیکان به پایان رسیده بود. این بازی نیز از ساعت ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت امیر عرب براقی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود.. پیکان درحال حاضر با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. صنعت نفت هم با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.

ذوب آهن - استقلال خوزستان
در دیگر بازی همزمان شاگردان منصوریان که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان اسیا کسب کرده‌اند باید در خانه به مصاف تیم استقلال خوزستان بروند. هفته گذشته ذوب‌آهن پس از ۱۳ هفته بالاخره هفته پیش طعم برد را در لیگ برتر چشید و مقابل پدیده به برتری رسید. ذوب‌آهن درحال حاضر با دو بازی کمتر و ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در سوی دیگر استقلال خوزستان هم بحرانی‌ترین وضعیت را در بین شانزده تیم دارد. خوزستانی‌ها با ۱۰ امتیاز قعرنشین بوده و از ۶ بازی اخیر خود تنها چهار امتیاز اندوخته است. این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.
دیروز درادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برترتیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که سرانجام پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و با ۴۵ امتیاز صدرنشین شد. در دیگر دیدار، تیم استقلال تهران هم که در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی مازندران رفته بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل نساجی مازندران ۴۳ امتیازی شد ودر پایان سال ۹۷ به عنوان تیم دوم و پشت سر پرسپولیس به استقبال تعطیلات عید نوروز و دربی ۸۹ رفت. دربی تهران روز دهم فروردین ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود رفت. نساجی هم با ۲۳ امتیاز در رده دهم است.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر:
یکشنبه ۲۶ اسفند
پیکان تهران - صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه شهداء شهر قدس
امیر عرب براقی-محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم-علی بای-کیوان علی محمدی-محمدرضا منصوری-ناظر: محمد جواد تقی پور
ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان – ساعت ۱۸:۳۵ – ورزشگاه فولاد شهرفولادشهر
علیرضا فغانی-محمد راهی-حمید نادری بلداجی- سعید رحیمی مقدم-شاهو اصلانی –سعید علی نژادیان-ناظر: حسین نجاتی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار