کد خبر: 949612
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
معاون استاندار سمنان تأکید کرد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بر ضرورت هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌های خدمت رسان در طرح نوروزی جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی تأکید کرد.

حبیب الله خجسته پور در مراسم رزمایش آغاز سفرهای نوروزی در استان سمنان با بیان اینکه در برخی امور، تقسیم وظایف لازم است، گفت: در ارائه خدمات به هم وطنان در سفرهای نوروزی، تقسیم وظایف کافی نیست و لازم است همه دستگاه های مرتبط با هم افزایی بیشتر و در کنار یکدیگر تلاش کنند تا مردم با خاطری آسوده سفر کنند.

وی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار برای مسوولین دانست و اضافه کرد: خدمت به مسافران و زائران حضرت امام رضا(ع) برای فرزندان این استان بسیار باعث افتخار و افتخار بزرگی است، چرا که در این بین اوقات شریف خود را صرف نجات جان انسان ها و زائران امام رضا(ع) می کنند و این بزرگترین افتخار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: این استان دارای ویژگی های بسیار خاصی است و باید از فرصت سفرهای نوروزی برای آشنایی بیشتر مردم و هوطنان با استان سمنان و ویژگی های خاص آن تلاش کنیم.

خجسته پور مراقبت و مواظبت از ساکنین شهرها و تأمین امنیت در ایام تعطیلات را وظیفه اصلی نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرها دانست و گفت: قطعاً با حضور منسجم و مقتدر نیروی های انتظامی و امنیتی، مردم با خاطری آسوده، منازل خود را ترک می کنند و به مسافرت می روند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری ها، راهداری و همه دستگاه های مرتبط نیاز است با هم افزایی بیشتر، دل در گرو تأمین امنیت مسافران نوروزی بگذارند و مانعی بزرگ بر سر راه خطرات احتمالی باشند و تمام تلاش خود را در این راه بکار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر