کد خبر: 949543
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
شهرداری تهران اسکان‌های موقت پایتخت را برای گردشگران نوروزی اعلام کرده است.
جوان آنلاین: از گذشته تا به حال سفر تبدیل به یکی از سنت‌های ایام نوروز شده است. در اصل نوروز فرصتی برای گشت و گذار در نقاط مختلف کشور است.

به گفته دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امسال شهر تهران یکی از مقاصد ارزان سفر‌های نوروزی به حساب می‌آید و می‌تواند یکی از گزینه‌های تعریف شده برای گردشگران نوروزی باشد. در این میان فراهم کردن شرایط مناسب برای پذیرایی از گردشگران نوروزی اهمیت زیادی پیدا می‌کند؛ بنابراین شهرداری تهران همچون شهرداری‌های استان‌ها و شهر‌های دیگر کشور تلاش کرده است که مکان‌هایی را برای اسکان موقت گردشگران نوروزی انتخاب و اعلام کند.

ما در این گزارش تلاش می‌کنیم، مکان‌های اسکان موقت گردشگران نوروزی در تهران را با استناد به آنچه که سازمان شهرداری اعلام کرده به شما معرفی کنیم.
 
اسکان‌های موقت تهران در نوروز ۹۸ کجا هستند؟

بوستان مسافر واقع در بزرگراه بابایی به سمت غرب، بعد از رمپ و لوپ پردیس جنوبی یکی از مکان‌هایی است که گردشگران نوروزی به صوت موقت می‌توانند در آنجا ساکن شوند.

یکی دیگر از بوستان‌هایی که برای اسکان موقت گردشگران نوروزی آماده شده، بوستان سرخه‌حصار واقع در شهید یاسینی، سه راه تهرانپارس است.

افرادی که در ایام نوروز به تهران سفر می‌کنند، می‌توانند در بوستان جنگلی چیتگر که در آزادراه تهران کرج قرار گرفته است، به صورت موقت ساکن شوند. آن‌ها می‌توانند بوستان ولایت واقع در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان را نیز برای اسکان موقت خود انتخاب کنند.

بوستان مسافر واقع در بزرگراه امام رضا (ع)، میدان آقانور، جنب مسجد سیدالشهدا یکی دیگر از بوستان‌هایی است که برای اسکان موقت گردشگران نوروزی انتخاب شده است.

گفتنی است هتل‌های تهران نیز در ایام نوروز با تخفیف ۵۰ درصدی میزبان گردشگران و مسافران خواهند بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار